تاریخ انتشار بازی Skull and Bones اعلام شد


یوبی سافت با انتشار تریلر جدیدی در جریان جوایز بازی 2023 تاریخ انتشار Skull and Bones را اعلام کرد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که یوبی سافت تاریخ انتشار Skull and Bones را در جریان جوایز بازی 2023 اعلام کرد. این ناشر فرانسوی تایید کرده است که این بازی اکشن نقش آفرینی برای کاربران پلی استیشن 5 در تاریخ 27 بهمن 1402 (16 فوریه) در دسترس خواهد بود. ، 2024)؛ Xbox Series X Xbox Series S روی رایانه قرار می گیرد. Skull and Bones در سال 2017 معرفی شد و چندین بار به تعویق افتاد.

Skull and Bones بازیکنان را به دوران طلایی دزدی دریایی برای کاوش در اقیانوس هند می برد. شما با یک کشتی کوچک و معمولی به نام dhow شروع می کنید و به یک ناوگان بزرگ می رسید. به این ترتیب باید خدمه را راضی نگه دارید. مگر اینکه بخواهید به خاطر وضعیت نامناسب قیام کنند. امکان تجربه بازی به صورت انفرادی وجود دارد اما می توانید در این ماجراجویی به دوستان خود نیز بپیوندید.

بازیکنان در فعالیت هایی مانند شکار حیوانات، غارت قلعه ها، حمله و سرقت کشتی های پر از ثروت شرکت می کنند. همچنین می‌توانید به سرورهای بازیکن در مقابل بازیکن ملحق شوید، جایی که بازیکنان دیگر برای سرقت گنج به کشتی شما حمله می‌کنند و شما می‌توانید به مقابله با آن بپردازید. پیشرفت بازیکن با Infamy نمایش داده می شود. تکمیل ماموریت ها Infamy را به دست می آورد و سلاح های جدیدی را برای کشتی باز می کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  پلی استیشن 5 در آخرین به روز رسانی از کنترلر DualSense Edge پشتیبانی می کند