به طراح پروژه ایندیانا جونز استودیوی تاریکی در ماشین گیمز بپیوندید

بر اساس گزارش های جدید، ینس اندرسون او که به خاطر کارش در Chronicles of Riddick و The Darkness شناخته می شود، به MachineGames پیوست تا روی ایندیانا جونز کار کند. اندرسون نفر بعدی خواهد بود اکسل تورونیوسمدیر هنری سریال Wolfenstein و جرک گوستافسونتهیه کننده اجرایی MachineGames برای ساخت بازی ایندیانا جونز.

طراح The Darkness and Chronicles of Riddick به تیم بازی سازی ایندیانا جونز در استودیوی MachineGames پیوست.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

در قدیم تاد هاواردرئیس Bethesda، بازی ایندیانا جونز MachineGames را یک اثر ترکیبی منحصر به فرد توصیف کرده بود. هاوارد مسئولیت تهیه کننده اجرایی این بازی را پذیرفت.

در اینجا چند نفر شگفت انگیز وجود دارد که من در طول توسعه Riddick و Darkness با آنها کار کردم. همچنین پر از افراد جدیدی است که استعدادشان هر روز مرا دیوانه می کند. من در مورد پروژه ای که در حال ساختن آن هستیم و اینکه چگونه آن را انجام خواهیم داد بسیار هیجان زده هستم. این پروژه شامل یکی از نمادین ترین شخصیت های تاریخ است که با همکاری دوستانم در لوکاس فیلم توسعه یافته و توسط یکی از بزرگترین ناشران در جهان توزیع شده است. انجام این بازی در استودیوی شگفت انگیزی مانند MachineGames بسیار خاص خواهد بود.”

به همین مناسبت، اندرسون در بیانیه ای در مورد تجربه قبلی خود در استودیوی LucasArts در یک بازی ایندیانا جونز صحبت کرد: “من اکنون قدم بزرگ بعدی را برداشته ام که پیوستن به MachineGames به عنوان مدیر طراحی بازی ایندیانا جونز است. نجات. وقتی پیشنهاد رفتن به سانفرانسیسکو را در سال 2009 پذیرفتم، این بود که طراحی یک بازی ایندیانا جونز را مدیریت کنم. اما آن بازی حتی قبل از آمدن من لغو شد. اکنون این فرصت را دارم که آنچه را که آرزوی آن را داشتم انجام دهم. این بار، من قصد دارم این بازی را با تعدادی از قدیمی ترین و بهترین دوستانم توسعه دهم. پیوستن به MachineGames مانند بازگشت به خانه است.

بخوانید  تریلر جدید انیمیشن Migration مهاجرت اردک‌های بامزه را نشان می‌دهد
تحریریه مجله بازی یک گیمر