واکنش منتقدان به بازی The Callisto Protocol

پروتکل Callisto خشونت، ترس و قدرت Dead Space را برای کاربران به ارمغان می آورد، اما این بار شاهد نبردهای استراتژیک عمیق تری هستیم. با این حال، داستان کلیشه ای و نبود ایده های جدید چیزی است که بازی را به روز نگه داشته است.

The Callisto Protocol، ساخته جدید Glen Scofield و تیمش، یک بازی ترسناک بقا است که بسته به نمایش‌ها، می‌توان آن را دنباله‌ای معنوی برای Dead Space در نظر گرفت. خشونت یکی از ویژگی‌های اصلی بازی است و تیم سازنده اعلام کرده است که The Callisto Protocol تجربه‌ای بی‌نظیر از نظر گیم‌پلی و بصری ارائه خواهد کرد. میانگین امتیاز بازی اخیرا منتشر شده و شاهد بازخوردهای خوب و متوسط ​​مختلفی هستیم. در ادامه می توانید برخی از نظرات بررسی کنندگان پروتکل Callisto را در یک گیمر بخوانید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

پروتکل کالیستو

  • سازنده: فاصله ضربه
  • ویرایشگر: کرافتن
  • سبک: Survival Horror
  • سکو: کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس

هیولا از بازی The Callisto Protocol در محیط تاریک

جدای از مسائل مختلف، پروتکل کالیستو همان کاری را انجام می دهد که (در خوب یا بد) Dead Space انجام داد. با این حال، علیرغم اینکه شخصیت ها دائماً به ترس درونی خود نگاه می کنند، لحظات جالب و سرگرم کننده ای نیز در بازی وجود دارد. من مشکلی ندارم که The Callisto Protocol یکی دیگر از برداشت های معنوی از Dead Space باشد، اما این بازی با اصول اولیه نیز دست و پنجه نرم می کند. در نتیجه خسته و ناامید شدم. اگر به دنبال چیزی بیش از یک بازی جدید ترسناک بقای علمی-تخیلی هستید، یا چیزی که بیشتر از بازی 2008 را ارائه دهد، باید بگویم که The Callisto Protocol برای شما مناسب نیست.

بخوانید  50% در یکی از بهترین سری‌های Dungeon Crawler RPG برای سوییچ صرفه‌جویی کنید

Callisto Protocol هنوز هم یک بازی خوب است و زمانی که در بهترین حالت خود قرار دارد، عناصر کامل یک محصول ترسناک بقا را ارائه می دهد. با این حال، به سختی می توان گفت که این بازی چیزی خاص خود را دارد و از Dead Space الهام گرفته است. همیشه این احساس وجود دارد که قبلاً این کار را انجام داده اید یا در گذشته در این نقطه بوده اید. با وجود مشکلات نرخ فریم، عدم روایت داستان روان و شخصیت های ضعیف، The Callisto Protocol بازی خوبی است، اما عالی نیست.

Push Square: 70 از 100

پروتکل Callisto خشن است و دارای تصاویری خیره کننده است، اما مشکلاتی دارد که نادیده گرفتن آنها دشوار است.

گلن اسکافیلد او با ایفای نقش در ساخت سری بازی های Dead Space توانست تجربه ای جدید و هیجان انگیز در زیرژانر وحشت-بقا خلق کند. با این حال، شکست در ساخت دنباله ای برای فضای مرده و راه اندازی استودیوی اسکافیلد، کاربران را به وجد آورد. چون می گفت در حال ساخت یک بازی ترسناک جدید است.

IGN: 70 از 100

میانگین امتیاز The Callisto Protocol به تازگی منتشر شده است و شاهد نقدهای متوسط ​​و خوبی هستیم.

Game Informer: 60 از 100

Callisto Protocol یک موفقیت معنوی خشن رضایت بخش برای سریال Dead Space است، اما بیشتر یک تقلید مسخره آمیز مدرن است تا یک جهش یافته به سبک ترسناک.

خدا گیک است: 85 از 100

VGC: 60 از 100