به‌روزرسانی Vampire Survivors Adventures در تاریخ ۶ دسامبر برای Xbox و PC، موبایل و بعداً سوییچ منتشر می‌شود.



Vampire Survivors Adventures را در به‌روزرسانی ۱.۸ خود اضافه می‌کند که در ۶ دسامبر برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس در دسترس است. Adventures داستان‌های «مستقل» کوچکی هستند که گیم‌پلی بازی Vampire Survivors را بازنشانی و بازسازی می‌کنند. این به‌روزرسانی برای نینتندو سوییچ و نسخه‌های موبایل نیز منتشر می‌شود، اما در تاریخ نامعلومی.

تریلر نسخه 1.8 با عنوان The Deeplorable Update طعم حالت ماجراجویی را به نمایش می گذارد. سه ماجراجویی در تریلر به نمایش درآمده است، A Garlic Paradise، World of Light and Dark و Legacy of the Moonspell که آخرین مورد فقط برای دارندگان DLC با همین نام در دسترس است. هر ماجراجویی بیش از دوازده فصل دارد و دارای انتخاب محدودی از شخصیت ها برای انتخاب است.

در حال پخش: Vampire Survivors – v1.8 Adventures، وارد 6 دسامبر!

توضیحات بیان می‌کند که Adventures گیم‌پلی را بازنشانی می‌کند، به این معنی که شخصیت شما قفل‌گشایی می‌شود و ارتقای آمار ادامه نخواهد یافت، و چالش جدیدی برای هر کسی که بازی اصلی را قبل از این به‌روزرسانی انجام داده است، فراهم می‌کند. هنوز مشخص نیست که چه مقدار محتوای جدید در این ماجراجویی ها وجود خواهد داشت، زیرا فصل برجسته از نقشه اصلی مجددا استفاده می کند، اما پیش نمایش مختصری وجود دارد که یک منطقه جدید و یک NPC جدید را نشان می دهد.

این تریلر همچنین نشان می‌دهد که اولین ماجراجویی در تاریخ 6 دسامبر منتشر می‌شود و به این معنی است که در آپدیت‌ها یا DLC‌های آینده، ماجراهای بیشتری اضافه خواهد شد. او همچنین خاطرنشان می‌کند که به‌زودی این به‌روزرسانی برای نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود، بنابراین بازیکنان روی این پلتفرم‌ها ممکن است نیازی به صبر طولانی نداشته باشند. پونکل، بازمانده از خون‌آشام، «نقشه راه به سوی آشوب» را نیز به اشتراک گذاشت X (تویتر سابق)مزاحم آیتم های جدید، بدون تاریخ یا حتی تنظیم سفارش انتشار.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر