متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!
لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید
عناصر تصادفی حالت چالش برانگیز اما منصفانه هستند. اولین کار من در حالت به سختی شاهد بود که من از اولین رئیس (سطح سوم) پیشی گرفتم – یا حتی به آن رسیدم، و با وجود اینکه 20 سال در این سریال بازی می کردم، احساس یک تجربه یادگیری بود. چند روز بعد، پس از چندین ساعت گیم پلی، متوجه شدم که در این حالت صبر همه چیز است و هرگز احساس نکردم که بازی در من شکست خورده است. درعوض، او میخواهد در حالی که درک خود از جهان را بازیابی میکنم، من را به هم میپیچد، اما همچنان وقتی پیروز میشوم، سخاوتمندانه به من پاداش میدهد. حتی شکست نیز پاداشهای خاص خود را دارد، زیرا مقداری از پول نقد خود و همچنین هر سلاحی را که از طریق سیستم رتبهبندی مداوم باز کردهاید، نگه میدارید.
برخی افشاگری ها آسان هستند – اگر هدف من کلاه داشته باشد و مظنونی نداشته باشد، می دانم که او نیست. اما دیگران سخت تر هستند. اگر چندین مظنون با اکثر جزئیات مطابقت داشته باشند، چه؟ این بر اساس برخی از آنچه در DLC 7 Deadly Sins دیدیم، ساخته شده است، اما آن را با عناصر دیگر نیز ترکیب می کند. قطعاتی از اهداف گریزان، قراردادهای تشدید و سایر حالتهای جانبی همگی در این نمایش مرگ یا زندگی برتری هیتمن با هم ترکیب میشوند.
در فریلنسر، برنامه ریزی دقیق برای انتخاب بارگیری، مکان شروع و مبدل از بین رفته است، و حالت را بی نهایت قابل پخش و به شدت غیرقابل پیش بینی می کند. این حالت از حالت هدف گریزان بازی وام گرفته شده است، که اکثراً در تعداد تلاشهای شما محدود است، اما این کار را به شیوهای جذابتر انجام میدهد، زیرا در اینجا سطحی نیست که در خطر است، بلکه احتمالاً 18 مورد از آنها در طولانیترین زمان در خطر است. از مسیرها شما می توانید یک ماموریت را در یکی از مکان های مختلف شروع کنید، از ورودی که در حالت داستانی به آن عادت کرده اید تا چیزی به خطرناکی بودن در پشت خطوط دشمن و خارج از لباس. هر سطح سوپ آنچه هیتمن همیشه بوده را می گیرد و یک وعده سرو می کند. آنچه به دست می آورید مال شماست تا تمامش کنید، و اگر آن را زمین بزنید، به پشت خط می روید.
در حالی که آیتمهای آرایشی بهعنوان پاداشهای آخر بازی وجود دارند – من ساعتهای زیادی بازی کردهام و تنها در سطح 13 از 100 هستم – تمام تغییرات گیمپلی که به ارمغان میآورد برای اختراع فوقالعادهای وجود دارد که حتی یک بازی Hitman چه چیزی است. . گاهی اوقات وقتی فکر می کنیم چیزی مانند DLC یا فصل جدیدی از یک بازی زنده ممکن است برای جلب توجه GOTY سال ها پس از عرضه اولیه کافی باشد، بحث ایجاد می شود. من مدتها استدلال کردهام که اگر فکر میکنیم تغییرات به اندازه کافی قابل توجه هستند، باید چنین بازیهایی را در نظر بگیریم. در آن صورت، من فکر میکنم Hitman Freelancer فقط یک رقیب قانونی برای بازی سال نیست. این بهترین اتفاقی است که برای هیتمن از زمان احیای سریال در سال 2016 رخ داده است.