به‌روزرسانی رایگان اصلی این بازی را از سال 2021 به عنوان نامزد GOTY 2023 تبدیل کرد

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

در حال پخش: HITMAN Freelancer – راه اندازی سینماتیک

عناصر تصادفی حالت چالش برانگیز اما منصفانه هستند. اولین کار من در حالت به سختی شاهد بود که من از اولین رئیس (سطح سوم) پیشی گرفتم – یا حتی به آن رسیدم، و با وجود اینکه 20 سال در این سریال بازی می کردم، احساس یک تجربه یادگیری بود. چند روز بعد، پس از چندین ساعت گیم پلی، متوجه شدم که در این حالت صبر همه چیز است و هرگز احساس نکردم که بازی در من شکست خورده است. درعوض، او می‌خواهد در حالی که درک خود از جهان را بازیابی می‌کنم، من را به هم می‌پیچد، اما همچنان وقتی پیروز می‌شوم، سخاوتمندانه به من پاداش می‌دهد. حتی شکست نیز پاداش‌های خاص خود را دارد، زیرا مقداری از پول نقد خود و همچنین هر سلاحی را که از طریق سیستم رتبه‌بندی مداوم باز کرده‌اید، نگه می‌دارید.

برخی افشاگری ها آسان هستند – اگر هدف من کلاه داشته باشد و مظنونی نداشته باشد، می دانم که او نیست. اما دیگران سخت تر هستند. اگر چندین مظنون با اکثر جزئیات مطابقت داشته باشند، چه؟ این بر اساس برخی از آنچه در DLC 7 Deadly Sins دیدیم، ساخته شده است، اما آن را با عناصر دیگر نیز ترکیب می کند. قطعاتی از اهداف گریزان، قراردادهای تشدید و سایر حالت‌های جانبی همگی در این نمایش مرگ یا زندگی برتری هیتمن با هم ترکیب می‌شوند.

بخوانید  جول و الی در تریلر قسمت نهم The Last of Us به مقصد نهایی خود می رسند

در فریلنسر، برنامه ریزی دقیق برای انتخاب بارگیری، مکان شروع و مبدل از بین رفته است، و حالت را بی نهایت قابل پخش و به شدت غیرقابل پیش بینی می کند. این حالت از حالت هدف گریزان بازی وام گرفته شده است، که اکثراً در تعداد تلاش‌های شما محدود است، اما این کار را به شیوه‌ای جذاب‌تر انجام می‌دهد، زیرا در اینجا سطحی نیست که در خطر است، بلکه احتمالاً 18 مورد از آنها در طولانی‌ترین زمان در خطر است. از مسیرها شما می توانید یک ماموریت را در یکی از مکان های مختلف شروع کنید، از ورودی که در حالت داستانی به آن عادت کرده اید تا چیزی به خطرناکی بودن در پشت خطوط دشمن و خارج از لباس. هر سطح سوپ آنچه هیتمن همیشه بوده را می گیرد و یک وعده سرو می کند. آنچه به دست می آورید مال شماست تا تمامش کنید، و اگر آن را زمین بزنید، به پشت خط می روید.

دستاوردهای Freelancer به دلیل اسباب‌بازی‌های جدید ملموس و احساس غلبه بر حالت سخت، فوق‌العاده ارزشمند هستند.
دستاوردهای Freelancer به دلیل اسباب‌بازی‌های جدید ملموس و احساس غلبه بر حالت سخت، فوق‌العاده ارزشمند هستند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

من دوست دارم هیتمن کلاسیک را “ماشین مرگ روب گلدبرگ” بنامم، که در آن مامور 47 مجموعه ای مفصل از اتفاقات را در راه غرق کردن کسی در توالت، مسموم کردن شام آنها از ماهی یا پرت شدن از کوه در طول کلاس یوگا به هم می زند. . در Hitman Freelancer شما می‌توانید کارت را انتخاب کنید، اما شیوه‌ای که بازی با عوامل دیگر کنترل می‌کند به این معناست که کمتر شبیه تله موش است و بیشتر شبیه پوکر است – شما دستی را که به شما داده می‌شود، می‌گیرید و سعی می‌کنید بهترین قسمت را بکشید. وضعیت خود را به روشی هوشمندانه بهبود بخشید. گاهی اوقات این به معنای در آغوش کشیدن یک آشفتگی است، مانند ضربه زدن به یک هدف در حالی که آنها تنها در یک کوچه هستند، حتی اگر می دانید جسد پیدا خواهد شد. تا زمانی که هنگام وقوع این اتفاق در صحنه نباشید، از سوء ظن جلوگیری خواهید کرد. در حالت داستانی بهتر است از این شلختگی خودداری کنید تا امتیاز خود را به حداکثر برسانید. اما در Freelancer، این بیشتر یک بازی بقا است، زیرا هر مرحله مرگبار می تواند کمپین را خراب کند.

هر بلوک از مکان ها توسط شما در گروه های سه، چهار یا پنج نفره از قبل انتخاب می شود، بنابراین می خواهید سطوحی را که به خوبی می شناسید بررسی کنید. برای من، این مکان‌هایی مانند پاریس، ساپینزا، و دارتمور، و چیزهای کمتری مانند جزیره هاون، نیویورک، یا نقشه جدیدتر، جزیره امبروز است. شما نمی توانید تمام سطوح را انتخاب کنید. در عوض، شما از مجموعه سطوح تعیین شده انتخاب می کنید. مزیت تاکتیکی این است که گروهی را پیدا کنید که تعداد بیشتری از موارد مورد علاقه شما را داشته باشد. این آشنایی ضروری است زیرا بسیاری از موارد دیگر در فریلنسر به متغیرهای خارج از کنترل شما بستگی دارد.

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

در حالی که آیتم‌های آرایشی به‌عنوان پاداش‌های آخر بازی وجود دارند – من ساعت‌های زیادی بازی کرده‌ام و تنها در سطح 13 از 100 هستم – تمام تغییرات گیم‌پلی که به ارمغان می‌آورد برای اختراع فوق‌العاده‌ای وجود دارد که حتی یک بازی Hitman چه چیزی است. . گاهی اوقات وقتی فکر می کنیم چیزی مانند DLC یا فصل جدیدی از یک بازی زنده ممکن است برای جلب توجه GOTY سال ها پس از عرضه اولیه کافی باشد، بحث ایجاد می شود. من مدت‌ها استدلال کرده‌ام که اگر فکر می‌کنیم تغییرات به اندازه کافی قابل توجه هستند، باید چنین بازی‌هایی را در نظر بگیریم. در آن صورت، من فکر می‌کنم Hitman Freelancer فقط یک رقیب قانونی برای بازی سال نیست. این بهترین اتفاقی است که برای هیتمن از زمان احیای سریال در سال 2016 رخ داده است.

اندازه:

از آنجایی که کارت ها به طور غیرقابل پیش بینی پرتاب شونده ها را جابه جا می کنند، رفتن به یک سطح با یک سلاح سرد در جیب شما یک مزیت بزرگ است. من نمی دانستم که می خواهم طراح داخلی مامور 47 باشم تا زمانی که IO Interactive این کار را به من پیشنهاد داد. صعود به درجه تسلط بر حالت برای باز کردن اسلات موجودی اضافی و باز کردن قفل‌های مداوم جدید مانند سلاح‌ها و آیتم‌های جدید برای استفاده در ماموریت‌ها لذت بخش است، اما به نظر من باز کردن قفل یک موتورسیکلت جدید برای گاراژ Agent 47 یا یک اتاق غذاخوری جدید به طرز شگفت‌آوری هیجان‌انگیز است. میز برای مخفیگاهش

هیچ کس حدس نمی زد که هیتمن 24 ماه پس از نمایش پایانی World of Assassination مسیر سرکش را طی کند، اما شگفتی بزرگتر این است که واقعاً به روز رسانی رایگان چقدر عالی است. در حالی که طرفداران roguelite احتمالاً آماده هستند تا یک ورودی جدید در این ژانر را امتحان کنند، من می ترسم که برای دیگران کلمه “roguelite” برای توقف خواندن و نادیده گرفتن حالت جدید Freelancer کافی باشد. اما این یک اشتباه خواهد بود، زیرا حالت Freelancer هیتمن را به ارتفاعات جدیدی سوق می دهد. ما هیتمن 3 را آنقدر دوست داشتیم که آن را یکی از بهترین بازی‌های سال 2021 نامیدیم. از آن زمان، ما همچنان از مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌های پس از عرضه لذت بردیم. در یک پیچ و تاب شگفت‌آور، جدیدترین بازی اضافه شده، یک سه‌گانه فوق‌العاده را دوباره تصور کرده است و آن را به یکی از رقبای بازی سال تبدیل کرده است. از نو.

آلبوم عکس

مانند سخت ترین سختی بازی، هیچ گزینه ذخیره ای وجود ندارد که هر تصمیمی را مهم تر می کند. درام درونی بین نیاز به اقدام سریع – به محض اینکه دری بسته می‌شود یا درست پس از اینکه نگهبان برای لحظه‌ای کوتاه سرش را برگرداند – با این واقعیت مقابله می‌کند که به ندرت احساس می‌کنید به طور ایده‌آل مجهز هستید. از آنجایی که هنوز در هسته خود هیتمن است، Freelancer شما را فریب می دهد تا قبل از اینکه بپرید به آن نگاه کنید، سپس شما را روی تردمیل می اندازد که به هر حال از صخره بالا می رود. این یک عمل متعادل کننده دشوار است، اما IO آن را از بین می برد.