بازیگر تاج به بازسازی نوسفراتو رابرت اگرز پیوست


اما کورین که در فصل چهارم سریال The Crown ایفای نقش کرد، جدیدترین بازیگر فیلم بازسازی Nosferatu رابرت اگرز است.

رابرت ایگرکارگردان آثار تحسین‌شده‌ای مانند جادوگر، فانوس دریایی و مرد شمالی مدت‌ها به فکر کارگردانی بازسازی نوسفراتو بود و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونقرار است بازیگر دیگری نیز به این فیلم ترسناک اضافه شود. ددلاین گزارش داد که اما کورین، بازیگر نقش پرنسس دایانا در فصل چهارم سریال The Crown، به جمع بازیگران بازسازی Nosferatu اضافه شده است، اما اطلاعاتی از نقش کورین در این فیلم ترسناک در دسترس نیست.

علاوه بر کورین، بیل اسکاشگارد، لیلی رز دپ، نیکلاس هولت و ویلم دفو دیگر بازیگرانی هستند که در Nosferatu حضور خواهند داشت. فیلم نوسفراتو بر اساس رمان دراکولا نوشته برام استوکر در سال 1922 ساخته شد. این فیلم محصول کشور آلمان است و گفته می شود که بازسازی این فیلم ترسناک قرار است برداشتی جدید و متفاوت از این فیلم باشد اما بر اساس داستان و محتوای اصلی خواهد بود.

پیش از این، ورنر هرتزوگ بازسازی دیگری از Nosferatu را کارگردانی کرده بود که در سال 1979 منتشر شد. بازسازی Nosferatu داستان اسرارآمیز دلبستگی یک خون آشام باستانی از ترانسیلوانیا به یک زن جوان تسخیر شده در آلمان قرن نوزدهم را روایت می کند که او را همه جا دنبال می کند و برای او چیزی غیرقابل توصیف به ارمغان می آورد. وحشت کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم ترسناک را رابرت اگرز بر عهده دارد.

کورین علاوه بر ایفای نقش پرنسس دایانا در فصل چهارم سریال The Crown، در فصل اول سریال های Pennyworth، Misbehaviour، My Policeman و Lady Chatterley’s Lover نیز بازی کرد و اخیراً در کنار رایان رینولدز و هیو جکمن در Deadpool بازی کرد. قرار است نقش شرور و نقش منفی این فیلم را بازی کند.

بخوانید  نقشه خانه نانسی، کشتار با اره برقی تگزاس، تریلر DLC نانسی و دنی