بهترین فیلم های ترسناک سال از نظر متاکریتیک

متاکریتیک به نقدها و رتبه‌بندی‌های تایید شده منتقدان نگاه می‌کند – گاهی اوقات بسته به نوشته، به نقد امتیاز می‌دهد – و بر اساس میانگین امتیاز به فیلم مورد نظر امتیازی می‌دهد. از آنجا، ما تمام فیلم‌های ترسناک جدید امسال متاکریتیک را بررسی کرده‌ایم – آنهایی که هفت یا بیشتر نقد داشتند – و آنها را در فهرست 10 فیلم برتر قرار دادیم.

و در حالی که فیلم‌های فوق‌العاده‌ای مانند Nope و Black Phone باعث می‌شوند افراد زیادی صحبت کنند، طبق گفته متاکریتیک، آن‌ها حتی جزو 10 فیلم ترسناک برتر سال هم نبودند. یک بار دیگر، GameSpot نگاهی به سایت خواهر Metacritic، یک جمع‌آوری نقد، می‌اندازد تا مشخص کند که کدام 10 فیلم ترسناک سال 2022 هستند.

در اینجا عجیب ترین بخش از لیست امسال است. تا آنجایی که در رتبه بندی منتقدان وجود دارد، هر فیلم در این فهرست در بین 100 فیلم برتر ترسناک تمام دوران قرار دارد. درسته. لیست فیلم های ترسناک امسال چقدر خوب بود – آنها همیشه هستند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در سال 2022، همه ما فیلم های شگفت انگیزی را دیده ایم. سالی طولانی بود که فیلم‌های پرفروشی مانند Top Gun: Maverick و کمدی‌های خنده‌داری مانند Weird: The Al Yankovic را به ما داد. با این حال، سال 2022 یکی از بهترین سال‌های ترسناک در دهه‌های اخیر بوده است.