مجموعه هشت قسمتی Mythic Quest Mere Mortals اسپین آف برای Apple TV+ می آید



Mythic Quest در حال دریافت یک اسپین آف محدود به نام Mere Mortals است که «زندگی کارمندان، بازیکنان و طرفدارانی را که تحت تأثیر بازی تخیلی در مرکز سری اصلی قرار می‌گیرند» بررسی می‌کند. تنوع اولین کسی بود که گزارش داد

این نمایش از نویسندگانی به نام اشلی برچ (که همچنین نقش آزمایشگر راشل را بازی می کند)، جان هاول هریس و کیتی مک الهنی – که همگی در Mythic Quest کار می کنند، ارائه می شود. هنوز مشخص نیست که این سریال چه زمانی برای اولین بار پخش خواهد شد، اما فصل 3 سریال پرچمدار در ماه نوامبر به Apple TV+ بازگشت. مگان گانز، راب مک‌الهنی و چارلی دی، خالقان Mythic Quest، فیلم Mere Mortals را با تهیه‌کننده اجرایی و ستاره دیوید هورنسبی تولید خواهند کرد.

سال گذشته، Mythic Quest برای فصل‌های 3 و 4 تمدید شد. فصل 2 در ژوئن 2021 به پایان رسید و این سریال موفقیت شگفت‌انگیزی برای اپل به همراه داشت. Mythic Quest که توسط Charlie Day، Megan Ganz و Rob McElhenney برای Apple TV+ ایجاد شد، سفر چند توسعه‌دهنده، تهیه‌کننده و خلاق در یک استودیوی بازی‌سازی را دنبال می‌کند که Mythic Quest را ایجاد کرد، یک MMORPG فوق‌العاده محبوب که هزاران بازیکن از آن لذت می‌برند.

این نمایش در فوریه 2020 در سرویس استریم اپل شروع به کار کرد و – بدون شک به لطف سابقه دی و مک‌الهنی در مرتبط ماندن در It’s Always Sunny در فیلادلفیا – به سرعت کمدی محل کار را با همه‌گیری سازگار کرد. این سریال به سرعت نه یک، بلکه دو فیلم ویژه را در بین فصل‌ها ارائه کرد که به گفته مک‌الهنی، «مشکلات عملی و عاطفی» سازگاری با کار از خانه و سپس «بازگشت به حالت عادی» را بررسی می‌کرد.

بخوانید  زمان انتشار اولین بسته الحاقی Starfield اعلام شد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر