بسته شروع بحث برانگیز Destiny 2 پس از ناکامی در ایجاد شادی برای بازیکنانش حذف شد.


بازی Destiny 2 Season of Wishes این هفته راه اندازی شد و فعالیت ها، جوایز و تغییرات جدیدی را برای بازی به ارمغان آورد. همانطور که بازیکنان PC متوجه شده اند، یک بسته شروع جدید با قیمت بالا نیز در دسترس تازه واردان قرار گرفته است که به سرعت قبل از حذف شدن جنجال به پا کرد.

Destiny 2 مدتهاست که به دلیل فرآیند ضعیف نصب بازیکن جدیدش مورد انتقاد قرار گرفته است و صداهای قابل توجهی از جامعه Destiny 2 مانند داتو و آزتکراس اشاره کرد، یک بسته 15 دلاری از محصولات عجیب و غریب و تعداد انگشت شماری از منابع ایده خوبی در پی اخراج های عمده در استودیو نیست.

بسته استارتر Destiny 2 که جرقه شادی نداشت.
بسته استارتر Destiny 2 که جرقه شادی نداشت.

این بسته حاوی سلاح‌های عجیب و غریب قدیمی‌تر مانند Sleeper Simulant، Ruinous Effigy، و Traveler’s Chosen بود، وسایل نقلیه عجیب و غریب با لوازم آرایشی جذاب و انتخاب منابع ضعیف، با فهرست اصلی این مجموعه را به‌عنوان راهی برای «سوپرشارژ کردن» زرادخانه بازیکنان توصیف می‌کرد. از زمان Marie Kondo، Bungie این بسته را ویرایش کرده است و می‌گوید این چیزی است که برای بازیکنانش شادی نمی‌آورد.

ما نگرانی‌های شما را شنیدیم و توافق کردیم که قسمت‌های دیگری از Destiny 2 وجود دارد که بازیکنان جدید باید قبل از جستجوی سلاح‌های عجیب و غریب، لوازم آرایشی و مواد ارتقاء دهنده، در آن‌ها تحقیق کنند.» بانجی توییت کرد.

به اندازه کافی عجیب، Bungie مجموعه ای عالی از زره ها و سلاح ها را در گذشته ارائه کرده است که کار بسیار بهتری را در تجهیز بازیکنان جدید و بازگشتی برای چالش های پیش رو انجام داده اند. Gift of the Thunder Gods که در Season of Plunder معرفی شد، مجموعه کاملی از زره های سطح بالا، سلاح هایی با امتیازات قدرتمند از پیش تعیین شده، یک زره منحصر به فرد عجیب و غریب و سلاح عجیب و غریب Thunderlord را به بازیکنان داد. این انتخاب بسیار جالبی از زره ها و سلاح ها بود، که در هماهنگی کامل با موضوعات فصل و رایگان برای همه بازیکنان بود.

بخوانید  تعیین فضای مورد نیاز برای بازی Final Fantasy 16

در مقایسه، سلاح‌های عجیب و غریب Starter Pack جدید تا حد زیادی در متای فعلی بازی منسوخ شده‌اند، منابع به سختی برای تسلط کامل بر یک زره کافی است و هزینه کل مجموعه بیش از محتوای ممتاز است. «فصل جدید Destiny 2. در جاهای دیگر. در Destiny 2، Season of the Wish با فعالیت جدید Coil، گربه‌های ستاره کلکسیونی، و ایموجی Witcher 3 وان حمام در حال پخش است. این آخرین فصل – و طولانی‌ترین – از Destiny 2 است، زیرا گسترش The Final Shape به تعویق افتاد. تا ژوئن 2024.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر