تاریخ شروع سریال شوگان با انتشار پوستر جدید مشخص شد


FX و Hulu بالاخره تاریخ شروع سریال Shogun را تایید و اعلام کردند و پوستر جدیدی از این سریال نیز منتشر شد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونتاریخ شروع سریال Shogun تایید و اعلام شد. سریال Shogun در تاریخ 27 فوریه 2024 (8 مارس 1402) با انتشار همزمان دو قسمت اول در شبکه Hulu از طریق برنامه FX on Hulu عرضه خواهد شد و همچنین در خارج از ایالات متحده در Disney Plus و Star Latin در دسترس است. America) قرار می گیرد قسمت های باقیمانده سریال به صورت هفتگی پخش خواهد شد. علاوه بر این، پوستر جدیدی از سریال Shogun منتشر شده است که در زیر مشاهده می کنید:

پوستر جدید سریال شوگان

وقایع سریال شوگان در سال 1600 در ژاپن رخ می دهد، جایی که لرد یوشی توراناگا باید برای بقای خود در برابر شورای نواب هایی که علیه او متحد شده اند مبارزه کند. هنگامی که یک کشتی مرموز اروپایی و ملوان انگلیسی جان بلکثورن در نزدیکی دهکده با یک رمز و راز گسترده ظاهر می شود، توازن قدرت ممکن است برای توراناگا تغییر کند. سرنوشت توراناگا و بلکثورن به مترجم آنها و یک زن مسیحی مرموز مرتبط است.

بازیگران این فیلم عبارتند از: Cosmo Jarvis، Hiroyuki Sanada، Anna Sawai، Tadanabo Asano، Fumi Nikaido، Tokuma Nishioka، Takehiro Hira، Eko، Shinnosuke Abe، Yasunari Takeshima، Hiroto Kanai، Toshi Toda، Hiro Kanagawa، Nestor Carbonell و Yuka Cory. در سریال شوگان و ایفای نقش. جاستین مارکس و ریچل کوندو مسئول ساخت سریال شوگان هستند. این سریال در 10 قسمت تولید شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  در این بسته نرم افزاری Fanatical فقط با 18 دلار مانگا به ارزش 500 دلار دریافت کنید