برنامه شریک جدید توییچ در نهایت به پخش کننده ها 70/30 برش از پای درآمد را می دهد.

“دیروز ما دستورالعمل های محتوای مارک دار جدیدی را منتشر کردیم که بر توانایی شما برای همکاری با حامیان مالی برای افزایش درآمد خود از طریق پخش جریانی تأثیر گذاشت.” توییچ گفت. «این دستورالعمل‌ها برای شما بد و برای Twitch بد هستند، و ما فوراً آنها را حذف می‌کنیم. ارجاعات برای رشد استریمرها و توانایی کسب درآمد بسیار مهم است. ما مانع توانایی شما برای ایجاد روابط مستقیم با حامیان مالی نخواهیم شد – شما همچنان مالک و کنترل کسب و کار حمایت مالی خود خواهید بود.”

این تغییر در مدل درآمد توییچ پس از اجرای برخی تغییرات بحث‌برانگیز در نحوه کسب درآمد از کانال‌های خود توسط استریمرها انجام شد. توییچ قوانین جدیدی را پیشنهاد کرد که میزان فضایی را که لوگوها روی صفحه می‌توانند اشغال کنند و اینکه آیا تأییدیه‌ها می‌توانند به‌طور دائم روی صفحه نمایش داده شوند را محدود می‌کند. انجمن توییچ بلافاصله علیه این محدودیت‌های بالقوه تجمع کردند، زیرا می‌توانستند تأثیر مخربی بر درآمد آن‌ها داشته باشند، و توییچ در ابتدا با گفتن اینکه قوانین قبل از کنار گذاشتن کامل این تغییرات اشتباه تفسیر شده بودند، پاسخ داد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



این برنامه جدید از 1 اکتبر عرضه می شود، اما با نیاز بالایی برای استریمرها همراه است. شرکا باید یک حساب فرعی از حداقل 350 اشتراک پولی تکرارشونده به مدت سه ماه متوالی داشته باشند تا به طور خودکار به مدت 12 ماه در برنامه ثبت نام کنند. خبر خوب این است که حتی اگر شریکی از این آستانه پایین بیاید، برای این دوره 12 ماهه در برنامه باقی می ماند. توییچ می گوید استریم‌کنندگانی که در ماه‌های ژوئیه، آگوست و سپتامبر واجد شرایط باشند، در این برنامه ثبت‌نام می‌شوند و در ماه اکتبر به آنها اطلاع داده می‌شود.

بخوانید  تصاویر جدید Ghostrunner 2 در نمایشگاه پلی استیشن فاش شد

توییچ از برنامه وابسته جدید خود رونمایی کرده است که برای اعضای واجد شرایط، بخش سودآورتری از پای درآمد را به آنها می دهد. مزیت برنامه شریک جدید، بر خلاف مدل 50/50 که چند سالی است اجرا می‌شود، تقسیم درآمد 70/30 را برای استریمرها ارائه می‌کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر