بتسدا Mighty Doom را معرفی کرد، یک بازی موبایل از بالا به پایین و “خشن ستودنی”

Bethesda می‌گوید که می‌توانید در حین پیشرفت، از میان انبوهی از شیاطین خشن، سطوح نمادین و رئیس‌های چالش‌برانگیز عبور کنید، مهارت‌های قدرتمند را باز کنید و زرادخانه خود را در این فرآیند ارتقا دهید. Mini Slayer همچنین در مقایسه با همتای اصلی خود در Doom 2016 و دنباله آن Doom Eternal، طراحی زیباتری دارد، و همچنین عطش پایان ناپذیری برای خشونت به لطف عروسک های شیطانی که اسم حیوان دست اموز محبوبش دیزی را می دزدند، دارد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

فرنچایز Doom Bethesda از زمانی که به‌روزرسانی اصلی 6.66 سال گذشته چندین ویژگی جدید، تغییرات و گزینه‌های دسترسی را به بازی اضافه کرد، خاموش بود، اما Id Software هنوز داستان‌های زیادی برای گفتن در این جهان دارد.

در نهایت، یک بازی جدید در فرنچایز Doom معرفی شد، اما این بازی برای رایانه‌های شخصی یا کنسول‌ها عرضه نخواهد شد. در عوض، Mighty Doom یک بازی موبایل جدید است که Doomslayer – یا Mini Slayer – را در بهترین حالت انجام می دهد، یعنی دویدن در اطراف و از بین بردن ده ها شیطان در حالی که شما خشم او را با انگشتان خود هدایت می کنید.

به‌علاوه، Mighty Doom طراحی سرکشی دارد، بنابراین انتظار داشته باشید که اغلب بمیرید، دوباره بلند شوید و با قدرتمندتر شدن بیشتر و بیشتر در میان انبوهی از جهنم مبارزه کنید. این بازی به طور رسمی در 21 مارس عرضه خواهد شد و توسط استودیوی Nova Scotian Alpha Dog Games در حال توسعه است.

بخوانید  نقشه ایران لیست اپلیکیشن های خرید و فروش ارزهای دیجیتال

جالب اینجاست که این دومین نسخه اخیر بازی موبایلی است که شخصیتی نمادین را در حال عبور از مکان‌های خطرناک و دستکش‌های دشمنان نشان می‌دهد، زیرا Tomb Raider Reloaded اکنون برای مشترکین نتفلیکس در دسترس است.