فصل سوم سریال شکارچی ذهن توسط نتفلیکس ساخته نخواهد شد

دیوید فینچر در پشت صحنه با دوربین

فصل دوم سریال شکارچی ذهن در تابستان 2019 پخش شد و با پایان قرارداد بازیگران، امکان ساخت فصل جدید این سریال پلیسی کمتر شد. پیش از این شایعاتی در مورد احتمال ساخت فصل جدید سریال شکارچی ذهن وجود داشت، اما فینچر پیش از این از هزینه های بالای ساخت سریال شکارچی ذهن صحبت کرده بود. در هر صورت، فینچر و نتفلیکس رابطه نزدیک و محکمی با هم دارند و این همکاری احتمالا تا سال های آینده ادامه خواهد داشت.

طرفداران سریال شکارچی ذهن مدت ها منتظر اعلام فصل سوم این سریال بودند و حالا در آخر اخبار سینما و تلویزیونخبر ناامیدکننده ای از سریال شکارچی ذهن منتشر شد. دیوید فینچر خالق سریال در مصاحبه ای با روزنامه فرانسوی Le Journal du Dimanche تایید کرد که فصل سوم سریال Mindhunter توسط نتفلیکس تولید نخواهد شد و او متوجه می شود که این شبکه این کار را نکرده است. فینچر در این مصاحبه گفت:

فینچر علاوه بر Mank و Mindhunter، همچنین با نتفلیکس در فیلم‌های Love، Death and Robots و House of Cards همکاری کرده است و قراردادی چند قسمتی با این سرویس پخش امضا کرده است. دیوید فینچر اخیراً دوباره با فیلم نتفلیکس The Killer همکاری کرده است مایکل فاسبندر و تیلدا سوینتون فیلم قاتل به کارگردانی 10 نوامبر 2023 (19 آبان 1402) در نتفلیکس اکران خواهد شد. فینچر و نتفلیکس نیز برای ساخت فیلم دیگری قرارداد دارند.

من به دو فصل اول بسیار افتخار می‌کنم، اما در کل این سریال گران‌قیمتی است و از دیدگاه نتفلیکس، ما نتوانسته‌ایم بیننده کافی برای توجیه هزینه تولید آن داشته باشیم.» فینچر که اخیراً در مراسم امسال سزار افتخاری دریافت کرده است، افزود: «من آنها را سرزنش نمی کنم. در پخش این سریال ریسک های زیادی کردند».

بخوانید  نقد فیلم آمستردام (آمستردام) - زومجی

دیوید فینچر در مصاحبه جدید خود تایید کرده است که نتفلیکس فصل سوم سریال Mindhunter را به دلیل هزینه بالا و عدم جذب بیننده کافی نخواهد ساخت.