بازی The Last of Us Part 3 ساخته خواهد شد


نیل دراکمن در مستند Grounded 2 تایید کرد که طرفداران می توانند منتظر The Last of Us Part 3 باشند.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که مستند Grounded 2: Making The Last of Us Part 2 جزئیات جدیدی را در مورد عملکرد درونی Naughty Dog به طرفداران ارائه کرده است. این مستند 2 ساعته نشان می دهد که The Last of Us Part 3، بازی تک نفره بعدی Naughty Dog نخواهد بود.

همانطور که توسط کاربر Shinobi602 در X (توئیتر سابق) گزارش شده است، Naughty Dog ظاهراً در حال کار روی یک بازی تک نفره کاملاً جدید است. با این حال نیل دراکمندر ساخت مستند The Last of Us Part 2، افسر ارشد نوآوری Naughty Dog اشاره می کند که “احتمالا فصل دیگری در این داستان وجود دارد.” نیل دراکمن اشاره کرد که او “ایده و طرحی برای The Last of Us Part 3” دارد که به اندازه قسمت اول و دوم جالب است.

مستند The Grounded 2 مدت کوتاهی پس از انتشار The Last Of Us Part II Remastered به صورت رایگان در اختیار طرفداران قرار گرفت. این مستند مراحل تولید Last of Us Part 2 را نشان می دهد، از مراحل ضبط و نگارش موشن کپچر تا مواجهه ناتی داگ با مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان. این مستند در یوتیوب در دسترس است و با آپدیت جدید به ریمستر The Last of Us Part 2 راه پیدا می کند.

بازی The Last of Us Part 2 Remastered اخیرا با قیمت 50 دلار در اختیار کاربران کنسول پلی استیشن 5 قرار گرفته است و دارندگان پلی استیشن 4 می توانند تنها با پرداخت 10 دلار آن را به نسخه ریمستر شده ارتقا دهند. این نسخه شامل جلوه های بصری بهبود یافته، دو حالت گرافیکی Fidelity Mode و Performance Mode، توضیحات توسعه دهندگان، سه مرحله اضافی به نام Lost Levels و حالت Roguelike Survival No Return می باشد.

بخوانید  موردانتظارترین بازی های سال ۲۰۲۳ + تاریخ انتشار

دانلود ویدیو آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر