بازی Star Wars Mandalorian احتمالا برای Xbox ساخته خواهد شد


درز ادعا کرد که id Software در حال کار بر روی یک بازی Star Wars Mandalorian است که به طور انحصاری برای Xbox منتشر خواهد شد.

در حالی که طرفداران مشتاق هستند بازی‌های جنگ ستارگان بیشتری را تجربه کنند، گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که بازسازی Star Wars: Knights of the Old Republic لغو شده است. در حالی که طرفداران پلی استیشن هنوز منتظر جزئیات بیشتر در این مورد هستند، کاربران ایکس باکس ممکن است به زودی با یک سورپرایز خوشایند روبرو شوند.

در جدیدترین اخبار بازی، id Software، خالق سری Doom و Quake، ظاهرا در حال کار بر روی یک بازی تایید شده جنگ ستارگان برای کنسول Xbox است. این عمل ممکن است به ایکس باکس برتری نسبت به پلی استیشن بدهد. زیرا قرار بود این بازسازی یکی از انحصاری های بزرگ سونی باشد.

افشاگری به نام eXtas1s اخیراً ادعا کرده است که شایعاتی شنیده است مبنی بر اینکه یک بازی Star Wars توسط توسعه دهندگان Doom ساخته خواهد شد و در سال 2024 یا 2025 منتشر خواهد شد. این موضوع هنوز تایید نشده است، اما می تواند خبر خوبی برای بسیاری از طرفداران باشد. در اوایل سال جاری، طراح فنی الکترونیک آرتز تصویری مفهومی از یک بازی با تم ماندالوریای جنگ ستارگان را به اشتراک گذاشت که خیره کننده به نظر می رسید.

اگر توسعه بازی جنگ ستارگان id Software درست باشد، آنها احتمالاً از موتور داخلی id Tech 8 استفاده خواهند کرد. استفاده از این موتور بازی برای توسعه اثری از دنیای غنی جنگ ستارگان می تواند به نتایج شگفت انگیزی منجر شود. به لطف تبحر اد سافت ور در تولید بازی های شوتر، این استودیو به خوبی می تواند از پس تولید یک بازی جنگ ستارگان برآید و کار شایسته ای را در اختیار علاقه مندان به این سری محبوب قرار دهد.

بخوانید  جذاب ترین خودروها در CES 2024; از رقیب Cybertruck "وحشی" گرفته تا خودروی آینده نگر هوندا

Studio Dice و Electronic Arts در حال توسعه بازی تیراندازی اول شخص Star Wars Battlefront هستند. یک بازی مشابه با روایتی از The Mandalorian می تواند موفقیت های زیادی را برای سازندگان به ارمغان بیاورد. بسیاری بر این باورند که سبک اول شخص احتمالا بهترین انتخاب ممکن برای یک بازی جنگ ستارگان نیست. با این حال جای نگرانی نیست و نرم افزار Studio ID این قابلیت را دارد که رویکرد خود را تغییر دهد و گیم پلی سوم شخص را ارائه دهد.

در حال حاضر ایکس باکس در حال همکاری با دیزنی و مارول برای تولید بازی Marvel's Blade است. مایکروسافت با توسعه بازی های دارای مجوز غریبه نیست و با تولید یک بازی مناسب بر اساس Mandelorian می تواند موفقیت های بزرگی را کسب کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر