جذاب ترین خودروها در CES 2024; از رقیب Cybertruck “وحشی” گرفته تا خودروی آینده نگر هوندا


جدیدترین خودروی ملی ترکیه در نمایشگاه CES لاس وگاس درخشید و با طراحی جذاب و ویژگی های پیشرفته ای که معمولاً در خودروهای گران قیمت یافت می شود، توانست نظر مخاطبان نمایشگاه را به خود جلب کند.

T10F در دسته سدان های اسپرت برقی قرار می گیرد و ظاهری تهاجمی با خطوط طراحی برجسته و عضلانی دارد و در کابین خودرو شاهد نمایشگرهای متعدد برای راننده و سرنشینان هستیم.

T10F در بالاترین نسخه 429 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و می تواند در 4.6 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد.

دنیای خودرو به سرعت در حال حرکت به سمت فناوری های رانندگی الکتریکی و خودران است و بسیاری از خودروسازان سرمایه گذاری زیادی در این زمینه ها کرده اند.

برخی از خودروهای مفهومی نشان داده شده در بالا لزوماً به خط تولید نمی رسند، اما خودروسازان عموما از فناوری ها و طرح های خود برای تولید خودروهای آینده خود استفاده می کنند.

نمایشگاه CES 2024 با تمام جذابیت هایش به پایان رسید و در سال آینده قطعا خودروسازان مدل های هیجان انگیزی با فناوری ها و نوآوری های پیشرفته و نوآورانه ارائه خواهند کرد. مدل‌هایی که احتمالاً به لطف هوش مصنوعی و فناوری‌های جدید تولید باتری هوشمندتر خواهند بود، با یک بار شارژ بیشتر حرکت خواهند کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  یوبی سافت از قیمت Skull and Bones دفاع کرد