یوبی سافت از قیمت Skull and Bones دفاع کرد


مدیرعامل یوبی سافت از قیمت 70 دلاری بازی Skull and Bones دفاع کرد

در طی یک جلسه پرسش و پاسخ، ایو گیمو، مدیرعامل یوبی‌سافت، از بازی چند نفره مبتنی بر خدمات ۷۰ دلاری Skull and Bones دفاع کرد. یکی از شرکت کنندگان در جلسه به این نکته اشاره کرد که قیمت بالای بازی تعداد بازیکنان را محدود می کند و در عوض انتشار رایگان بازی که دارای شخصیت چند نفره و سرویس محور است می تواند بازیکنان بیشتری را جذب کند. در پاسخ به این بیانیه، Guillemo دامنه و مقیاس بازی Skull and Bones را برجسته کرد و توضیح داد که این بازی یک محصول AAAA است و بازیکنان تا زمان عرضه متوجه خواهند شد که با چه محصول گسترده و جامعی روبرو هستند.

Guillemo افزود: “شما خواهید دید که Skull and Bones به تنهایی یک بازی است. این بازی بزرگ خواهد بود و ما فکر می کنیم که بازیکنان در آینده متوجه خواهند شد که این محصول چقدر گسترده و کامل است.” Skull and Bones یک بازی است. بازی AAAA واقعاً کامل است و در دراز مدت نتیجه خواهد داد.”

ماه گذشته، نوین دراوینسکی، سرپرست تهیه کننده Skull and Bones، اظهارات مشابهی را به مدیر عامل Ubisoft ارائه کرد و گفت که این بازی به دلیل گیم پلی و حجم محتوایی که به بازیکن ارائه می دهد، عمر طولانی دارد. پس از چندین تاخیر، Skull and Bones قرار است در تاریخ 16 فوریه 2024 برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس عرضه شود. Xbox Series S منتشر خواهد شد.

بخوانید  PS5 بیش از نیمی از فروش کنسول های بریتانیا در سال 2023 را به خود اختصاص خواهد داد
تحریریه مجله بازی یک گیمر