بازگشت فصل سوم سریال The Terror پس از پنج سال تایید شد


شبکه AMC پس از 5 سال از ساخت فصل سوم سریال The Terror خبر داد و منبع اقتباس فصل جدید این سریال ترسناک را اعلام کرد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونیکی از سریال های ترسناک و گلچین محبوب تلویزیونی پس از چند سال بازمی گردد. AMC تصمیم دارد به طور رسمی به فصل سوم سریال The Terror چراغ سبز نشان دهد. طبق اعلام این شبکه، فصل سوم این سریال با عنوان The Terror: Devil in Silver سفارش داده شده است که در سال 2025 از شبکه AMC پخش خواهد شد. فصل سوم Trevor بر اساس رمان Le Diable en Argent اثر ویکتور لاوال منتشر شده است. در سال 2012.

این رمان داستان فلفل را دنبال می‌کند، مردی بی‌معنی که برای مشاهده به بیمارستان روانی فرستاده می‌شود. او در این بیمارستان با هیولایی به نام شیطان مواجه می شود که شب ها در راهروها سرگردان است. انتظار می‌رود لاوال اقتباسی از رمان او را تولید کند و کریس کانتول، مجری برنامه Halt and Catch Fire نیز تهیه‌کننده اجرایی The Terror: Devil in Silver خواهد بود.

فصل اول The Terror در سال 2018 از شبکه AMC پخش شد و این سریال ترسناک فراطبیعی مورد تحسین منتقدان و بینندگان قرار گرفت. سپس فصل دوم این سریال با نام The Terror: Infamy در سال 2019 از شبکه AMC تولید و پخش شد که داستانی متفاوت از فصل اول داشت و توانست دوباره جلب توجه کند. حتی اگر موفقیت آن کمتر از فصل اول باشد. فصل سوم سریال وحشت باید مانند دو فصل اول در 10 قسمت تولید و پخش شود.

بخوانید  جانکارلو اسپوزیتو می‌گوید بریکینگ بد اسپین‌آف درباره گاس فرینگ می‌تواند «بسیار جالب باشد»
تحریریه مجله بازی یک گیمر