جانکارلو اسپوزیتو می‌گوید بریکینگ بد اسپین‌آف درباره گاس فرینگ می‌تواند «بسیار جالب باشد»



جانکارلو اسپوزیتو، بازیگر نقش گاس فرینگ در سریال برکینگ بد و پیش درآمد سریال Better Call Saul، گفت که می خواهد نمایشی به نام «ظهور گاس» راه اندازی کند. او گفت که این یک سریال پیش درآمد خواهد بود که بیشتر از گذشته سلطان مواد مخدر را فاش می کند. تنوع به تازگی.

اسپوزیتو گفت: «من فکر می‌کنم در نهایت باید وجود داشته باشد، و ممکن است وجود داشته باشد. “من مقدمات زیادی دارم که دوست دارم از آنها دفاع کنم. اگر در حال حاضر با وینس گیلیگان صحبت می کردم، می گفتم “ظهور گاس”.

گیلیگان در حال حاضر مشغول کارگردانی یک نمایش علمی تخیلی برای اپل است و اسپوزیتو گفت که می‌داند گیلیگان در حال حاضر مشغول آن پروژه است. اما بعداً، اسپوزیتو گفت که امیدوار است گیلیگان با اسپوزیتو بازگردد و با اجرای یک سریال دیگر برکینگ بد موافقت کند.

اسپوزیتو گفت که Rise of Gus می تواند یک سریال “بسیار جالب” باشد، تا حدی به این دلیل که می تواند نشان دهد و توضیح دهد که فرینگ چگونه در شیلی در رتبه های بالاتری قرار گرفت و بیشتر در مورد ریشه های خانوادگی اش.

به نوبه خود، گیلیگان گفت که احتمالاً پس از کارگردانی سریال اصلی، Better Call Saul و فیلم El Camino از نتفلیکس، با اسپین‌آف‌های اضافی Breaking Bad تمام شده است. با این حال، گیلیگان تصدیق کرد که اگر نمایش جدیدش شکست بخورد، ممکن است بازگردد.

من نمی‌خواهم یک اسب مرده را بزنم. به اطراف نگاه می‌کنم و دنیاهای داستان‌سرایی دیگری را می‌بینم – نمی‌خواهم نام ببرم – که به من احساس می‌کند، پسر، آنها واقعاً آخرین پنی را می‌خورند. این حق رای دادن. . من از دیدن این اتفاق متنفرم [Breaking Bad]گیلیگان گفت: «ترجیح می‌دهم که حزب را خیلی زود ترک کنم تا خیلی دیر. اما هرگز نباید بگویید هرگز. این دقیقاً همان چیزی است که من در حال حاضر احساس می کنم، اما چه کسی در آینده می داند.”

بخوانید  سازندگان Hellblade 2 می گویند که چیزهای جدید بیشتری در سال 2023 منتشر خواهند شد

در مورد نمایش جدید او، پروژه اپل گیلیگان با ستاره Better Call Saul's Rhea Seehorn بازی می کند. داستان سریال در آلبوکرکی، نیومکزیکو – درست مانند بریکینگ بد – اتفاق می افتد و قسمت 1 وعده می دهد که بسیار دراماتیک باشد.

گیلیگان گفت: “جهان در قسمت اول بسیار ناگهانی تغییر می کند و سپس کاملاً متفاوت است. این دنیای مدرن است، دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم، اما بسیار ناگهانی تغییر می کند.” و پیامدهای آن امیدواریم به بسیاری از اپیزودهای بعدی درام اضافه کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر