بازی های جدید Game Pass در ژانویه 2024 معرفی شدند


در نیمه دوم ژانویه 2024 و اوایل فوریه، بازی هایی مانند Persona 3 Reload و F1 23 به سرویس Xbox Game Pass اضافه خواهند شد.

به تازگی، مایکروسافت موج دوم بازی های Xbox Game Pass را در ژانویه 2024 و اوایل فوریه معرفی کرد. امروز 26 ژانویه (16 ژانویه)، This Who Remain روی سرویس ابر، کنسول و رایانه شخصی منتشر خواهد شد. سپس در 28 ژانویه (18 ژانویه) شاهد اضافه شدن دو بازی Turnip Boy Robs a Bank و F1 23 (از طریق EA Play) برای ابر، کنسول و رایانه شخصی خواهیم بود.

در 29 ژانویه (19 ژانویه) زمان انتشار بازی Palworld برای تمامی پلتفرم ها فرا رسیده است. سپس دو بازی Go Mecha Ball در تاریخ 5 بهمن (25 ژانویه) و Brotato در تاریخ 10 بهمن (30 ژانویه) برای تمامی پلتفرم ها بر روی سرویس مذکور قرار خواهند گرفت. در ماه فوریه شاهد انتشار Persona 3 Reload در 13 بهمن (2 فوریه) و Anuchard در 17 بهمن (16 بهمن) برای ابر، کنسول و رایانه شخصی خواهیم بود.

در اوایل این ماه شاهد اضافه شدن بازی هایی مانند Resident Evil 2 و Assassin's Creed Valhalla به این سرویس بودیم. علاوه بر این، بازی Hitman: World of Assassination در تاریخ 12 بهمن (31 ژانویه) Game Pass را ترک خواهد کرد.

مایکروسافت در حال بررسی این ایده است که در ازای مشاهده تبلیغات، Xbox Game Pass را توزیع کند. همچنین در روز پنجشنبه شاهد پخش جریانی جدیدی از Xbox و Bethesda خواهیم بود. در این رویداد آثاری چون Indiana Jones از Machine Games، Senua's Saga: Hellbalde 2 از Ninja Theory و Avowed از Obsidian حضور خواهند داشت.

بخوانید  یک کنترلر سوئیچ جدید با تم Zelda از Hori در راه است
تحریریه مجله بازی یک گیمر