بازی Final Fantasy 7 Rebirth از ویچر ۳ و هورایزن الهام گرفته است


کارگردان Final Fantasy 7 Rebirth در جریان رویداد پاریس گیم ویک از منابع الهام خود برای ساخت جهان بازی سخن گفت.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth نسبت‌به Final Fantasy 7 Remake پیشرفت‌های زیادی در زمینه‌های گوناگون از جمله جهان بازی خواهد داشت. نقشه این ریمیک یکپارچه خواهد بود و یک بازسازی کامل از نقشه بازی اصلی به‌حساب می‌آید. اکنون نائوکی هاماگوچی، کارگردان فاینال فانتزی ریبرث درباره منابع الهام این جهان گسترده سخن گفته است.

در جریان رویداد پاریس گیم ویک نائوکی هاماگوچی در گفت‌وگو با رسانه Final Fantasy Dream  گفت با اینکه جهان فاینال فانتزی ۱۵ تأثیر به‌سزایی در توسعه Final Fantasy 7 Rebirth داشت، این بازی نقش‌آفرینی از آثار دیگری نظیر The Witcher 3 و بازی‌های هورایزن استودیو گوریلا نیز الهام گرفته است: «ما همیشه به آثار انتشاریافته توسط استودیوهای داخلی پلی استیشن یا استودیوهای خارجی توجه می‌کنیم. تجربه ما در ساخت جهان گسترده Final Fantasy 15 به ما کمک کرد، اما من به شخصه طرفدار ویچر ۳ و هورایزن هستم. پس از کارهای گذشته الهام می‌گیریم، اما ایده‌های خود را هم اعمال می‌کنیم تا جهان بازی تجربه‌ای منحصربه‌فرد را در اختیار بازیکن‌ها قرار دهد».

در گذشته اسکوئر انیکس تایید کرده بود که محتوای فرعی بازی Final Fantasy 7 Rebirth دو برابر داستان اصلی آن خواهد بود و تکمیل قسمت دوم بازسازی فاینال فانتزی ۷ در مجموع بیش از ۱۰۰ ساعت طول خواهد کشید. البته باتوجه‌به اینکه با اثری جهان-باز سروکار داریم، در برخی نقاط داستانی شاهد روندی خطی‌تر خواهیم بود.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ (۲۹ فوریه ۲۰۲۴) برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

بخوانید  10 ترابایت فضای ابری فقط با 100 دلار برای مدت زمان محدود دریافت کنید
تحریریه مجله بازی یک گیمر