بازی Destiny 2: Lightfall Strand Fragments امروز، بیش از یک هفته قبل، باز می شود



Destiny 2: Subclass New Strand Lightfall تا زمانی که کمپین را کامل نکرده باشید در دسترس نیست، اما حتی پس از آن هم نیست به طور کامل در دسترس. این به این دلیل است که شما باید قفل Aspects و Fragments را باز کنید – سیستمی که برای اولین بار با Stasis معرفی شد و به شما امکان می دهد نحوه کار زیر کلاس را سفارشی کنید – در طول زمان با استفاده از Strand Meditations. اما حتی اگر به اندازه کافی برای به دست آوردن تعداد زیادی از آنها تلاش کرده باشید، بیش از نیمی از خرده های موجود تا تاریخ بعدی قفل هستند. یا حداقل این بود این طرح، همانطور که Bungie اکنون اعلام کرده است که امروز یک به روز رسانی را ارائه خواهد کرد که دسترسی به همه خرده ها را فراهم می کند.

سپاسگزارم که او انتقاداتی را درباره استرند شنیده است – چیزی که ممکن است با وجود قطعات بیشتر تغییر کند – Bungie اعلامیه یک به‌روزرسانی زنده امروز، ۲ مارس، ارائه می‌شود که به شما امکان می‌دهد قفل هر خرده‌ای را باز کنید. برای واضح بودن، شما هنوز باید مدیتیشن های Strand را بدست آورید و در واقع قفل آن خرده ها را باز کنید، فرآیندی که اگر بیش از یک شخصیت را بازی می کنید باید در هر یک از کلاس های شما تکرار شود.

در حال پخش: بازی Destiny 2 Lightfall Launch Day

اما نکته اصلی این است که شما این گزینه را خواهید داشت که به جای محدود شدن به شش مورد اول، هر خرده ای را که می خواهید بگیرید. پیش از این، چهار قطعه دیگر قرار بود در 7 مارس باز شوند، و چهار قطعه دیگر پس از اولین پایان جهانی حمله Root of Nightmares باز می‌شدند، به این معنی که تا 10 مارس رخ نمی‌داد.

بخوانید  تریلر جدید بازی Assassin's Creed Mirage منتشر شد

در اینجا هشت قطعه جدید وجود دارد که می توانید از امروز استفاده کنید:

  • رشته تولد دوباره – ضربات پایانی از سلاح های Strand شانس ایجاد Threadling را دارند.
  • رشته تبدیل – در حالی که شما Woven Mail دارید، ضربات نهایی اسلحه یک پیچ و خم ایجاد می کند (قدرت +10).
  • سیم پهن – ضربات نهایی غوغاهای پیشرانه، گلوله های باز کردن سلاح های Strand را به شما می دهد.
  • موضوع تکامل – Threadling ها بیشتر حرکت می کنند و آسیب بیشتری وارد می کنند (+10 عقل).
  • سیم عایق – فرود ضربه های دقیق و سریع یک انفجار شدید از هدف منتشر می کند.
  • سیم صحافی – ضربات فوق‌العاده نهایی یک انفجار در حالت تعلیق هدف ساطع می‌کند (ارتقای 10+).
  • نخ نسل – وارد کردن خسارت باعث تولید انرژی نارنجک می شود (انضباط -10).
  • سیم پیوستگی – اثرات تعلیق، باز کردن، و شکست اعمال شده بر روی اهداف دارای مدت زمان افزایش یافته است (+10 قدرت).

با بسیاری از گزینه های جدید برای کشف، شما می خواهید تا حد امکان مدیتیشن های Strand را دریافت کنید. انجام فعالیت‌ها در Neomuna به آن‌ها پاداش می‌دهد، همانطور که صرفاً استفاده از Strand در هر جایی انجام می‌شود. مناطق هجومی Vex (منطقه چرخشی روزانه در Neomuna) نیز تعداد شما را افزایش می دهد. با در دست داشتن Strand Meditations، می‌توانید به Pouka’s Pond در تالار قهرمانان بروید تا تکه‌های اضافی را باز کنید.

برای اطلاعات بیشتر، راهنمای Destiny 2: Lightfall و Season of Defiance را بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  کنترلر دسترسی پروژه لئوناردو سونی نام جدید و جزئیات بیشتری از محصول دریافت می کند
تحریریه مجله بازی یک گیمر