تنظیم کننده ضد انحصار اتحادیه اروپا تصمیم گیری در مورد تصاحب اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت را به تاخیر انداخت

همانطور که توسط VGCاین خبر تنها یک روز پس از آن منتشر شد که مارگرته وستاگر، رئیس ضدتراست اتحادیه اروپا خواستار احتیاط شد. پرسیده شده توسط بلومبرگ وستاگر گفت که آیا تنظیم‌کننده‌ها برای تصمیم‌گیری «در مسابقه هستند»، «من فکر می‌کنم این بحث بسیار مهمی است زیرا ما نمی‌توانیم در یک مسابقه شرکت کنیم. ما باید به بازارهای خاصی که در آن صلاحیت داریم خدمت کنیم».

کمیسیون اروپا، تنظیم کننده رقابت اتحادیه اروپا، اعلام کرده است که مهلت موقت برای تصمیم گیری در مورد خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت را تمدید کرده است. اکنون انتظار می رود این تصمیم در 25 آوریل منتشر شود.

در ایالات متحده، کمیسیون تجارت فدرال در حال حاضر از مایکروسافت در تلاش برای توقف این معامله شکایت کرده است. کارگران ارتباطات آمریکا، یک اتحادیه بزرگ بین‌صنعتی، از کمیسیون اروپا خواست تا با تصاحب آن موافقت کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

ماه گذشته، فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، به اروپا سفر کرد تا در جلسات استماع اتحادیه اروپا و بریتانیا در مورد این قرارداد شرکت کند. او در مصاحبه اخیر درباره خرید احتمالی و سیاست انحصاری Xbox صحبت کرد. همچنین در ماه فوریه، سازمان رقابت و بازار بریتانیا (CMA) گزارشی موقت منتشر کرد که حاکی از آن بود که مایکروسافت در حال خلاص شدن از شر Call of Duty از معامله است. CMA قرار است گزارش کامل خود را در 26 آوریل منتشر کند.

بخوانید  خالق سونیک به دو سال و نیم زندان محکوم شد

“سیستم بریتانیا متفاوت است، سیستم ایالات متحده دوباره متفاوت است. بنابراین حتی زمانی که ما به یک معامله با بازارهای مختلف و ترتیبات قانونی متفاوت نگاه می کنیم، گاهی اوقات نتایج متفاوتی می گیریم.”

“و همچنین امیدوارم افرادی که با ما کار می کنند قدردانی کنند که ما چارچوب قانونی متفاوتی داریم. من فکر می کنم در اروپا ما افرادی هستیم که بالاترین حد و سنگین ترین تعهدات قانونی را داریم. ما باید تصمیم اخیری را ارائه کنیم که در نهایت به این نتیجه برسد. علنی شده است، اما باید در دادگاه نیز در برابر نظارت بسیار دقیق مقاومت کند.”