کنترلر دسترسی پروژه لئوناردو سونی نام جدید و جزئیات بیشتری از محصول دریافت می کند

آلبوم عکس

این کنترلر را می توان روی یک سطح صاف یا روی سه پایه نصب کرد، دارای چهار درگاه AUX 3.5 میلی متری است که می توان سوئیچ ها و ورودی های تخصصی بیشتری را به آن اضافه کرد و گزینه های سفارشی سازی کامل PS5 برای نقشه برداری مجدد دکمه ها و پیکربندی پروفایل های کنترلر. در خارج از جعبه، کنترلر با انواع میله های آنالوگ و درپوش دکمه ها و همچنین برچسب های درپوش دکمه قابل تعویض عرضه می شود تا به راحتی مشخص کنید که کدام ورودی ها به کدام دکمه نگاشت شده اند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اطلاعات جدید منتشر شده در وبلاگ پلی استیشن کنترل کننده دسترسی را به عنوان دارای سطح گسترده ای از سفارشی سازی توصیف می کند، از جمله “مجموعه ای از دکمه ها و کلاه های قابل تعویض” که می تواند برای ایجاد طرح بندی های مختلف استفاده شود که به بهترین وجه با نیازهای فردی آنها مطابقت دارد.

شرحی ارائه نشده است

کنترل‌کننده دسترسی اکنون یک راه‌حل سخت‌افزاری را برای گیمرهایی که می‌خواهند تنظیمات خود را تنظیم کنند ارائه می‌کند، اما تاریخ انتشار و قیمت آن هنوز نهایی نشده است. اگر به دنبال خرید کنترلر پس از در دسترس شدن هستید، می توانید برای به روز رسانی در وب سایت سونی ثبت نام کنید.

سونی تلاش های خود را برای دسترسی بیشتر به اکوسیستم بازی خود افزایش داده است، زیرا در چند سال گذشته شاهد بازی های مطرحی مانند The Last of Us Part 1، God of War Ragnarok و Horizon Forbidden West با ده ها گزینه گیم پلی بوده است. دسترسی به تنظیم دقیق نرم افزار فروشگاه پلی استیشن نیز اخیرا با برچسب های دسترسی به روز شده است.

سونی جزئیات بیشتری در مورد Project Leonardo، کنترل کننده دسترسی و نام رسمی جدیدش، Access Controller، فاش کرده است. این دروازه‌بان که در اوایل سال جاری معرفی شد، قصد دارد بازی را برای افراد دارای معلولیت در دسترس‌تر و آسان‌تر کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بررسی بازی Alone in the Dark؛ گرفتار در تاریکی!