تریلر بازی Bloody Assassination of Enemies در جدید Diablo 4


تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Diablo 4 منتشر شده است که در آن شاهد کشتار دسته جمعی دشمنان توسط طبقات مختلف در بازی هستیم.

اگرچه حالت قهرمان Overwatch 2 لغو شد، خوشبختانه حداقل حالت PvE (بازیکن در مقابل محیط) جذاب Diablo 4 اینجاست. به تازگی زمان دسترسی به نسخه بتای Server Slam این بازی ویدیویی به پایان رسیده است و تیم سازنده در حال آماده شدن برای عرضه جهانی Diablo هستند. It’s 4. اکنون تریلر جدیدی از گیم پلی این اثر منتشر شده است که در آن هر کلاس در بازی تعداد زیادی هیولا را با روش های خشونت آمیز نابود می کند.

داستان بازی 50 سال پس از اتفاقات Reaper of Souls می گذرد و لیلیث، یکی از سازندگان آن، بازگشته است. در نقش The Wanderer، بازیکن با شخصیت های جدید و قدیمی روبرو می شود و متعهد می شود که لیلیت را بکشد. در بازی پنج کلاس وجود دارد که شامل Necromancer، Sorcerer، Barbarian، Rogue و Druid می شود که هر کدام دارای توانایی ها، غارت و مسیرهای منحصر به فرد خود هستند.

دانلود فیلم آپارات

حتی پس از اتمام قسمت داستان، به لطف سطوح بالاتر جهانی، Paragon Boards، World Bosses، Nightmare Black Holes و Helltide، سرگرمی زیادی در Diablo 4 وجود خواهد داشت. فصل اول بازی باید از اواسط جولای تا پایان جولای با مراحل جدید و پاس های نبرد جدید با تزئینات مختلف شروع شود.

بازی Diablo 4 در تاریخ 6 ژوئن (16 ژوئن) برای کنسول های پلی استیشن 4. پلی استیشن 5ایکس باکسون، Xbox سری X | سری ایکس باکس اس و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. خریداران نسخه های Deluxe و Ultimate 4 روز زودتر به این اثر هنری دسترسی خواهند داشت.

بخوانید  به‌روزرسانی جدید ایکس‌باکس Palworld به تازگی چند نفره را شکست