بازی های می 2023 سرویس PlayStation Plus Essential را معرفی می کنیم

سرویس بازی های PS Plus می 2023

سونی بازی های می 2023 را برای سرویس PlayStation Plus Essential معرفی کرده است که شامل بازی هایی مانند GRID Legends و Chivalry 2 می شود.

لایه Essential پایین ترین سطح سرویس اشتراک پلی استیشن پلاس است که به کاربران اجازه می دهد هر ماه به چند بازی رایگان دسترسی داشته باشند. حتی پس از حذف این بازی‌ها از سرویس PS Plus، امکان تجربه آن‌ها برای گیرندگان وجود خواهد داشت. مشروط بر اینکه در این مدت عضویت در سرویس PlayStation Plus Essential یا سطوح بالاتر آن فعال باشد. پس از پایان دوره عضویت مشترکین، دسترسی آنها به این بازی ها قطع می شود و تا زمان تمدید سرویس نمی توانند وارد بازی شوند.

بازی‌های پلی‌استیشن پلاس آوریل شامل Sackboy A Big Adventure و Meet Your Maker است و همچنین Tails of Iron برای کنسول های PS4 و PS5 در نظر گرفته شده بود و همچنان تا اول ماه می در دسترس خواهد بود.

سونی امروز بازی‌های جدیدی را برای سرویس PlayStation Plus Essential در می 2023 تایید کرد و مشترکین این ماه می‌توانند شامل GRID Legends برای پلی‌استیشن 4 و 5، Chivalry 2 برای پلی‌استیشن 4 و 5 و Descenders برای PS4 باشند. از 2 می (12 اردیبهشت) تا 6 ژوئن (16 خرداد) و این بازی ها را تجربه کنید.