بازی سازی عالی توسط توسعه دهنده Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

آخرین بازی استودیو Keiko نسخه Re-Reckonin Kingdoms of Amalur بود که پس از انتشار موفقیتی نزد گیمرها پیدا نکرد. در گذشته، مدت کوتاهی پس از انتشار بازی اصلی Kingdoms of Amalur، Big Huge Games و شرکت مادر 38 Studios اعلام ورشکستگی کردند و تمامی کارمندان خود را پس از عدم پرداخت بدهی خود اخراج کردند.

طبق یک آگهی استخدام، استودیو Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning در حال کار بر روی یک سریال بزرگ THQ Nordic است.

استودیو Kaiko که قبلاً بسیاری از بازی‌های THQ Nordic را بازسازی کرده است، در یک آگهی کاری تایید کرد که روی یک IP شرکت بزرگ کار می‌کند و برای توسعه این اثر اکشن ماجراجویی جدید به چندین توسعه‌دهنده نیاز دارد. Kaiko سابقه همکاری طولانی با THQ Nordic دارد و Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning، Red Faction Guerrilla Re-MARS-tered، Darksiders Warmastered Edition و Darksiders II Deathinitive Edition را منتشر کرده است. نکته جالب در آگهی استخدام Kaiko این است که این استودیو از پروژه در دست ساخت خود به عنوان یک بازی اصلی اصلی یاد می کند. برخلاف کارهای قبلی این استودیو، به نظر می رسد پروژه مذکور نسخه اصلی یا راه اندازی مجدد یکی از فرنچایزهای THQ Nordic باشد.

با بسته شدن 38 استودیو، توسعه دنباله Kingdoms of Amalur نیز لغو شد و نسخه MMO Kingdoms of Amalur با نام رمز Project Copernicus ناتمام ماند. در سال 2018، THQ Nordic فرنچایز Kingdoms of Amalur را خریداری کرد و اعلام کرد که قصد دارد در صورت موافقت EA به عنوان ناشر بازی، نسخه پیشرفته‌تری را منتشر کند.

بخوانید  انتشار Judas، ساخته جدید خالق BioShock در سال 2025