بازیگر Westworld به کریس پرت در سری جدید The Terminal List پیوست


اخیرا یک بازیگر دیگر پس از قراردادی با آمازون به جمع بازیگران پیوست سریال The Terminal List: Dark Wolf با بازی کریس پرت اضافه شد.

مقاله مرتبط:

  • نقد و بررسی The Terminal List Series Chris Pratt Wants Revenge

آمازون رسما به ساخت سریال The Terminal List: Dark Wolf که در واقع یک پیش درآمد بر اساس سری Kill List است، چراغ سبز نشان داده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به این مجموعه اکشن اضافه شده است. ددلاین گزارش داد که برادر کریس همسورث، بازیگر سریال Westworld، لوک همسورث، به جمع بازیگران سریال پیش درآمد The Terminal List اضافه شده است. پیش از این، کریس پرت برای نقش جیمز ریس بازگشته بود و تیلور کیچ در این نقش بن ادواردز در سریال The Terminal List: Dark Wolf تایید و معرفی شد.

لوک همسورث

همسورث قرار است نقش ژول لندری، یک پیمانکار خود محور سیا را بازی کند که از دست یک شخصیت خطرناک فرار می کند و اکنون باید از او مراقبت کرده و او را مخفی کند. همسورث قرار است در چندین قسمت از The Terminal List: Dark Wolf ظاهر شود. همچنین تام هاپر بازیگر سریال The Umbrella Academy مدتی پیش برای بازی در نقش Rife Hastings به این سریال اضافه شد.

سریال The Kill List: Black Wolf جنبه تاریک واقعی جنگ و هزینه های انسانی آن را بررسی می کند. اتفاقات این سریال قرار است 5 سال قبل از اتفاقات اصلی سریال The Umbrella Academy رخ دهد. انتظار می رود شخصیت های دیگری از کتاب اصلی، مانند جرد شاو در نقش ارنست بوزر ویکرز، در The Terminal List: Dark Wolf بازگردند. انتظار می رود تولید این سریال از اوایل سال 2024 آغاز شود و انتشار آن در Amazon Prime برای سال 2025 برنامه ریزی شده است.

بخوانید  تریلر Dragon's Dogma 2 کلاس Warfarer و طاعون اژدهای اسرارآمیز را معرفی می کند.

The Terminal List که اقتباسی از رمان جک کار است، برای فصل دوم با بازگشت کریس پرت در نقش جیمز ریس تمدید شد. لوک همسورث بیشتر برای بازی در سریال Westworld شناخته می شود و در آثار دیگری مانند فیلم Death of Me، فیلم Crypto، فیلم Asking for It و فیلم Next Goal Wins بازی کرده است. فیلم سرزمین بد و فیلم توپچی آثار بعدی همسورث هستند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر