بازیگر Watchman به بازیگران Dune 2 پیوست

تیم بلیک نلسون، بازیگر Watchmen، جدیدترین بازیگر فیلم Dune Part 2 به همراه تیموتی شالامه است.

فیلم Dune که اکران همزمان در سینما و HBO Max داشت، کار خود را با افتتاحیه 41 میلیون دلاری آغاز کرد و در مجموع توانست بیش از 4.400 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی از جمله 1.108 میلیون دلار در شمال بفروشد. آمریکا و بیش از 292.3 در باکس آفیس بین المللی. فیلم Dune نامزد 9 جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم سال شد و در نهایت برنده 6 جایزه اسکار شد.

تیم بلیک نلسون در فیلم The Ballad of Buster Scruggs در بیابان گیتار می نوازد

Dune Part 2 برای اکران در 3 نوامبر 2023 برنامه ریزی شده است. این فیلم وقایع نیمه دوم رمان فرانک هربرت Dune را دنبال می کند. علاوه بر Dune 2، بلیک نلسون اخیراً در فیلم‌های Ghosted، The Long Home و Providence بازی کرده است و در نقش ساموئل استرنز با نام مستعار رهبر در فیلم Captain America: New World Order به دنیای سینمایی مارول بازخواهد گشت.

ماه گذشته بود فیلمبرداری و تولید Dune Part 2 به طور رسمی به پایان رسیده و اکنون در فینال است اخبار سینما و تلویزیونحضور یک بازیگر دیگر برای دنباله فیلم Dune تایید شد. تیم بلیک نلسون آخرین بازیگری است که برای بازی Dune 2 تایید شده است. جزئیات نقش نلسون در این فیلم در حال حاضر در دسترس نیست، اما او یکی از بازیگران جدیدی است که به Dune Part 2 اضافه شده است.

طی سال‌ها، تیم بلیک نلسون بیشتر در فیلم‌هایی مانند ای برادر، کجایی؟، هالک شگفت‌انگیز، لینکلن، کشتن پیام‌رسان، چهار شگفت‌انگیز، عظیم، فرشته افتاده، فقط رحمت، کوچه کابوس، پینوکیو، نگهبانان بازی کرده‌اند. ، گمشده اولی و کابینه کنجکاوی گیلرمو دل تورو شناخته شده است.

بخوانید  یک روز قبل از بسته شدن استودیو، چند روز پس از راه اندازی فاجعه بار
تیموتی شالامه، ربکا فرگوسن، زندایا، خاویر باردم، استلان اسکاشگارد، دیو باتیستا، جاش برولین، شارلوت رمپلینگ، استیون مک کینلی هندرسون، فلورانس پوگ، کریستوفر واکن، لی سیدوکس، آستین باتلر و سهیلا یعقوببرخی از بازیگرانی هستند که در فیلم Dune Part 2 حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. دنی ویلنوو وظیفه ساخت فیلم Dune، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه Dune 2 بازگشت که مانند قسمت اول، جان اسپیتز و اریک راث آنها به ویلنوو کمک کردند تا فیلمنامه این فیلم را بنویسد.