امکان ساخت دنباله هایی برای بازی های The Medium و Observer وجود دارد

از آنجایی که بازسازی Silent Hill 2 مراحل پایانی خود را طی می کند و بازی Layers of Fears در ماه های اول سال جاری منتشر می شود، تیم Blober دو پروژه بزرگ خود را تکمیل خواهد کرد. اما نمی دانیم این استودیو بعد از این دو بازی چه خواهد کرد. از آنجایی که پروژه بزرگ بعدی تیم Blobber بعد از این دو بازی مشخص نیست، آیا این امکان وجود دارد که این استودیو به برخی از پروژه های قدیمی خود روی آورد و دنباله های آنها را انجام دهد؟

اخیراً استودیو Blubber Team به امکان انجام پروژه های سایلنت هیل دیگر پس از اتمام بازسازی نسخه دوم بازی اشاره کرده بود. اما احتمال ساخت این پروژه تا نهایی شدن فاصله دارد.

یکی از اعضای ارشد تیم Blobber می گوید که اگر آنها ایده خوبی داشته باشند، امکان ساخت دنباله ای برای The Medium و Observer وجود دارد.

مطابق با کاسپر میکالسکی، مسئول توسعه استودیو، چنین امکانی وجود دارد. در یک مصاحبه رسانه ای گیمینگ بولت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا امکان ساخت دنباله‌های The Medium و Observer در مقطعی وجود دارد یا خیر، گفت که اگر استودیو بتواند ایده‌های درستی داشته باشد، قطعا چنین رویدادی امکان‌پذیر است. میچالسکی افزود:

«چه کسی می‌داند، اگر ایده خوبی برای بازگشت به جهان ناظر یا متوسط ​​داریم، پس چرا نه؟ هر چیزی ممکن است.” جالب است بدانید که هنوز موارد زیادی از استودیو ذکر شده وجود دارد که به طور رسمی معرفی نشده اند. استودیو به تازگی تایید کرده است که آنها روی یک بازی جدید ترسناک بقا مشترک کار خواهند کرد. با Private Division.In علاوه بر این، در نوامبر 2021، همکاری با Rogue Games برای توسعه یک بازی نسل بعدی معرفی نشده برای کنسول ها و رایانه های شخصی اعلام شد.

بخوانید  The Mandalorian Season 3, Episode 5 Easter Eggs: 6 Things You Misted in Chapter 21: The Pirate