بازیگر Alita: Battle Angel به کاپیتان آمریکا 4 پیوست


آلیتا: فرشته نبرد بازیگر رزا سلزار در پشت صحنه کاپیتان آمریکا: نظم جدید جهانی با ست رولینز دیده می شود.

با وجود اعتصاب نویسندگان، فیلمبرداری و تولید فیلم Captain America: New World Order هنوز در آتلانتا در حال انجام است و اکنون طبق جدیدترین ها اخبار سینما و تلویزیونبازیگران بیشتری به کاپیتان آمریکا 4 اضافه شده اند. چندی پیش مشخص شد که کشتی گیر حرفه ای آمریکایی دبلیو دبلیو ای، ست رولینز در پشت صحنه فیلم کاپیتان آمریکا 4 دیده شده و قرار است نقشی نامشخص و به ظاهر شرور را در این فیلم بازی کند.

در حال حاضر، Murphy’s Multiverse فاش کرده است که رزا سلزار، بازیگر Alita: Battle Angel، یکی دیگر از بازیگران جدید فیلم Captain America: New World Order است که بر اساس فیلم‌های پشت صحنه درز کرده است. برخلاف رالینز که اطلاعات نقش او در دسترس نیست، سلازار نقش شرور و منفی ریچل لیتون، ملقب به دیاموندبک و عضو انجمن مارها را در کاپیتان آمریکا 4، که یکی از دشمنان کاپیتان آمریکا است، در دنیای کمیک مارول بازی می‌کند.

ست رولین

آنتونی مکی مانند سم ویلسون با نام مستعار کاپیتان آمریکا، دنی رامیرز با واکین تورس به عنوان فالکون جدید. هریسون فورد به عنوان رئیس جمهور تاندربولت راس، تیم بلیک نلسون در نقش لیدر به عنوان شخصیت شرور اصلی فیلم، لیو تایلر مثل بتی راس، شیره هاس مثل صبرا کارل لمبلی همانطور که آیزایا بردلی و زوشا راکمور برای یک نقش کلیدی جزو بازیگران حاضر در فیلم Captain America: New World Order هستند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

بخوانید  بهترین ایده های هدیه برای گیمرهای قدیمی در سال 2023

رزا سلزار طی سال‌ها بیشتر به خاطر بازی در نقش آلیتا در فیلم آلیتا: فرشته نبرد و برندا در فیلم دونده هزارتو: محاکمه‌های سوخته و دونده هزارتو: درمان مرگ شناخته شده است و از دیگر نقش‌های او می‌توان به The Divergent اشاره کرد. سری: شورشی، فیلم جغد شب، فیلم جعبه پرنده، مارسل پوسته با کفش‌های روی انیمیشن، فیلم ارابه، انیمیشن Undone، سریال جدید طعم گیلاس و سریال فصل عروسی.

فیلم کاپیتان آمریکا: نظم جدید جهانی قرار است در تاریخ 3 می 2024 (14 می 1403) اکران شود. ژول آنها راکارگردان فیلم The Cloverfield Paradox کارگردانی فیلم Captain America: New World Order و نگارش فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. مالکوم اسپلمندوش و کریدور موسمینویسنده مجموعه شاهین و سرباز زمستان است.