بازیکن NFL پس از فروش کارت پوکمون شش رقمی بسیار کمیاب بازنشسته می شود

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

بخوانید  زمان انتشار به‌روزرسانی بعدی Forza Motorsport

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

قطع كردن:

کارت Illustrator Pikachu یک کارت تبلیغاتی است که فقط در ژاپن موجود بود. به برندگان مسابقه تصویرسازی کارت که توسط یک مجله مانگا برگزار شده بود، داده شد. زمانی که اینفلوئنسر بدنام Logan Paul با یک نسخه خالی از کارت وارد رسلمنیا 38 شد، این کارت خارج از صحنه کلکسیونر بیشتر شناخته شد. ظاهراً پل میلیون‌ها دلار را برای به اصطلاح «مجموعه پایه نسخه اول» کارت‌های پوکمون خرج کرد، اما متوجه شد که آنها در واقع جعلی هستند.

کارت های پوکمون در حال حاضر ارزش پول دارند و برخی از آنها نیز ارزش زیادی دارند. زمانی که بازیکن NFL (به تازگی بازنشسته شده است). بلیک مارتینز کارت Illustrator Pikachu بسیار کمیاب خود را در اواخر اکتبر به حراج گذاشت و برخی تخمین می زنند که ارزش این کارت بیش از یک میلیون دلار باشد. اگرچه هنوز به فروش نرسیده است، اما قیمت نهایی 672000 دلار همچنان رقمی گویا است.

مارتینز که پیش از این به عنوان مدافع خط برای لاس وگاس رایدرز بازی می کرد، اخیراً اعلام کرد که از فوتبال حرفه ای بازنشسته می شود تا روی “علاقه های آینده” خود تمرکز کند. به نظر می رسد یکی از این علاقه ها فروش کارت های پوکمون است، زیرا این کارت Illustrator Pikachu به طور گسترده یکی از جام های مقدس این صحنه محسوب می شود. داوران این کارت را 9.5 Gem Mint ارزیابی کردند که ظاهراً نیم قدم با بهترین درجه ممکن فاصله دارد.

بخوانید  معرفی مستند مارلن روایت زندگی مارلن دیتریش تالای

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

در حال پخش: Pokémon Scarlet و Pokémon Violet – Launch Trailer

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.