بهترین معاملات بازی جمعه سیاه برای PS5، Nintendo Switch و Xbox

اگر در اینجا چیزی که مورد علاقه شما باشد نمی بینید، حتما برگردید. خرده فروشان گاهی اوقات برخی از بهترین معاملات را در مورد محصولات بازی و فناوری تا زمانی که به پایان برسد برگزار می کنند در حقیقت جمعه سیاه، بنابراین این لیست به طور قابل توجهی رشد خواهد کرد و مطمئناً حاوی چیزی است که می خواهید برای خود یا به عنوان هدیه برای این تعطیلات بخرید.

نگاهی به معاملات بازی جمعه سیاه…

تخفیف‌های عالی بازی‌های ویدیویی جمعه سیاه، از بازی‌های انحصاری نینتندو سوییچ و پلی‌استیشن 5 با قیمت‌های پایین تا بازی‌های شخص ثالث امسال با قیمت‌های بسیار پایین، کم نیست. علاوه بر معاملات بازی، تخفیف‌های وسوسه‌انگیز برای کنترلرها، هدست‌ها و سایر لوازم جانبی ضروری وجود دارد. حتی می توانید در Xbox Series S صرفه جویی زیادی کنید یا یک بسته تعطیلات عالی Nintendo Switch خریداری کنید.

ما برخی از پیشنهادات مورد علاقه خود را در لیست زیر فهرست کرده‌ایم، اما اکیداً توصیه می‌کنیم به پیمایش ادامه دهید، زیرا پیشنهادات عالی دیگر نیز وجود دارد که ارزش بررسی را دارند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.