بازی‌های Xbox Game Pass ماه آوریل معرفی شدند | اخبار GameSpot – به روز رسانی اخبار GS



ایکس باکس بالاخره اولین موج از مجموعه Game Pass خود را برای ماه آوریل اعلام کرد. همچنین مشخص شده است که اگرچه انحصاری خود، Quantum Break، که در سال 2016 منتشر شد، از این سرویس خارج شده است، اما زمانی که شرکت و توسعه‌دهنده Remedy برخی مسائل مربوط به مجوز را بررسی می‌کنند، این سرویس موقتی است. برای هر کسی که از طرفداران بازی بعدی Remedy، Control بود، Quantum Break یک تجربه بسیار جالب و تا حدودی مشابه است که لنس ردیک فقید و بزرگ نیز در آن نقش آفرینی می کند.

Loop Hero که امروز برای اولین کنسول خود در دسترس است، یک بازی مستقل عالی است که شما را تحت کنترل آخرالزمان پیرامون شخصیت اصلی خود قرار می دهد تا برعکس، با تکیه بر مسیری که بر اساس رویه ایجاد شده است و دشمنان و عناصر محیطی را در آن قرار می دهد. آنها قدرت و مهارت های خود را توسعه دهند. این فوق العاده منحصر به فرد است و اگر مشترک هستید ارزش بررسی را دارد.

6 و 12 آوریل Iron Brigade و Ghostwire: Tokyo می آیند، که دومی عنوان Bethesda بود که قبل از تصاحب شرکت مایکروسافت با پلی استیشن قرارداد بسته بود. این یک سال است که یک کنسول انحصاری بر روی PS5 است، اما بازیکنان Xbox بالاخره می‌توانند طعم اکشن اول شخص و روح‌شکن، به‌علاوه به‌روزرسانی Spider’s Thread را بچشند، که در بازی جدید خواهد بود.

سپس، در 13 و 18 آوریل، NHL 23 پاییز گذشته و عنوان جدید، Minecraft Legends، حذف خواهد شد. دومی یک تجربه RPG کامل است که در دنیای Minecraft اتفاق می‌افتد، و دومی… هاکی روی یخ است. ناف گفت. NHL 23 بخشی از EA Play است که مشترکین Game Pass Ultimate به آن دسترسی دارند. همچنین به این معنی است که این زیرمجموعه‌های برتر در حال حاضر به یک آزمایش اولیه 10 ساعته از آخرین عنوان تور PG EA دسترسی دارند.

بخوانید  یافته های تحقیقات جدید، محبوب ترین پوسته های شخص ثالث Fortnite مارول و دی سی هستند

این روز بزرگی برای طرفداران برخی از ورزش های کم محبوب در ایالات متحده است.

جدیدترین قهرمان Overwatch 2، Lifeweaver، نیز در ماه آوریل وارد بازار خواهد شد. در 11th، بازیکنان می توانند از این شخصیت جدید کلاس پشتیبانی استفاده کنند. در حالی که شخصیت‌های جدید قبلی مانند Kuriko و Ramattra برای باز کردن فوری نیاز به خرید یک پاس نبرد ممتاز داشتند، اما در مورد Lifeweaver اوضاع کمی متفاوت است.

Lifeweaver در زمان ورود به بازی برای مدت محدودی به صورت رایگان در دسترس خواهد بود. فعلاً نمی دانیم، اما در نهایت برای هر کسی که در پاس نبرد به سطح 55 برسد رایگان خواهد بود. او همچنین بخشی از یک رویداد درون بازی در 24 آوریل خواهد بود که مصادف با سال نوی تایلندی است و تایلند سرزمین اصلی شخصیت است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر