بازگشت صداپیشگان از بازی اصلی در Metal Gear Solid Delta: Snake Eater

طبق آخرین اخبار بازی، یکی از آن چیزها صداپیشگان این بازی است، کونامی تایید کرده است که صداپیشگان اصلی Metal Gear Solid Delta بازخواهند گشت و بازیگران تغییری نمی کنند. البته هنوز سوالاتی درباره این نقش وجود دارد. به عنوان مثال، آیا صداپیشه های اصلی برای ضبط مجدد دیالوگ خود باز می گردند یا کونامی از نسخه بهبود یافته و بازسازی شده استفاده می کند؟

در بازسازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater شاهد بازگشت صداپیشگان از بازی اصلی خواهیم بود.

بازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater او مجموعه بی نظیری از صداپیشگان داشت که اجرای آنها فراموش نشدنی بود. از جانب لوری الن به عنوان باس دیوید هیتر مثل نیک اسنیک. با این حال، انتظار می رود کونامی در هفته ها و ماه های آینده اطلاعات بیشتری در مورد Metal Gear Solid Delta: Snake Eater منتشر کند.

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس و رایانه شخصی در حال توسعه است.

انتظارات از Metal Gear Solid Delta: Snake Eater بسیار زیاد است. البته، چنین هیجانی در مورد هر بازسازی یک بازی محبوب وجود دارد. اما با توجه به عملکرد کونامی در سال های اخیر و این واقعیت که هیدئو کوجیما، کارگردان این مجموعه دیگر درگیر ساخت متال گیر نیست و همین موضوع شک و تردید کاربران را در مورد کیفیت نهایی این بازسازی به وجود آورده است. ناشر ژاپنی بازی اعلام کرد که این بازسازی به بازی اصلی وفادار خواهد بود. اما از دیدگاه کونامی، چه جنبه هایی از این بازسازی باید دست نخورده باقی بماند؟

بخوانید  اعلام تاریخ انتشار ریمستر دو بازی Sam and Max برای پلی استیشن