تمام بازی های ارباب حلقه ها در راه است


بازی های ویدیویی ارباب حلقه ها در حال تجربه یک رنسانس کوچک هستند. The Lord of the Rings: Gollum امروز، 25 می، منتشر می شود و حداقل چهار بازی دیگر ارباب حلقه ها در دست توسعه هستند که قرار است در سال های آینده منتشر شوند.

LOTR: گولوم نقدهای خوبی دریافت نمی کند، بنابراین طرفداران ممکن است به آینده نگاه کنند تا بدانند در دنیای بازی های ویدیویی سرزمین میانه چه اتفاقی می افتد. ما تمام بازی هایی را که تاکنون اعلام شده اند جمع آوری کرده ایم و چندین بازی در راه است. یک بازی جدید از بخش بازی ارباب حلقه‌ها استودیوی Weta Movie، یک بازی بقا در مورد کوتوله‌ها در موریا، و یک MMO جدید از آمازون، از جمله پروژه‌های دیگر وجود دارد.

در ادامه می توانید نمای کلی از تمامی بازی های ارباب حلقه ها را مشاهده کنید. این بازی‌ها تحت عنوان Embracer Group ساخته می‌شوند که هم‌اکنون مالک Middle-earth Enterprises است. اگر فیلم ها بیشتر مورد توجه شما هستند، تعداد زیادی فیلم جدید ارباب حلقه ها نیز در دست ساخت هستند.

The Lord of the Rings: Gollum – اکنون در دسترس است

از توسعه دهنده آلمانی Daedalic، ارباب حلقه ها: گولوم بر گرملین کوچک گولوم تمرکز می کند. او در یک بازی مخفی کاری که بازیکنان را به موردور و تعدادی از مکان‌های دیگر در سرزمین میانه می‌برد، با ارزش خود، One Ring را دنبال می‌کند. بازیکنان می‌توانند برای پذیرش سمت تاریک گولوم انتخاب کنند یا بیشتر به سمت نرم او در اسمیگل متمایل شوند.

متاسفانه بازی نقدهای بسیار ضعیفی دریافت می کند. برخی از بررسی‌ها می‌گویند که طرفداران ممکن است بخواهند منتظر وصله‌ها باشند. این بازی هم اکنون برای PS5، PS4، Xbox One، Xbox Series X|S و PC در دسترس است. نسخه سوییچ اواخر امسال عرضه خواهد شد.

The Lord of the Rings: Heroes of Middle-earth – اکنون در دسترس است

Heroes of the Middle-earth که در 10 می منتشر شد یک بازی موبایلی از کمپانی EA و Capital Games است که سازنده بازی Star Wars: Galaxy of Heroes است. این بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در برخی از نمادین‌ترین صحنه‌های حماسه ارباب حلقه‌ها – از برخورد با الف‌های ریوندل تا نبرد با نازگول در Weathertop – از طریق مأموریت‌های داستان محور که کل فرنچایز را در بر می‌گیرد، سفر کنند. اورک ها، ترول ها و غیره را می توان با تیم هایی که از معروف ترین چهره های LOTR تشکیل شده اند، جنگید. گندالف خاکستری و فرودو بگینز از جمله شخصیت های قابل بازی هستند.

بازی Weta بدون عنوان – TBA

Weta، استودیوی جلوه‌هایی که روی سریال ارباب حلقه‌ها به کارگردانی پیتر جکسون کار می‌کرد، یک بخش بازی‌های ویدیویی نیز دارد و در حال کار روی یک بازی ارباب حلقه‌ها است. اطلاعات بسیار کمی در مورد این بازی وجود دارد، اما تایید شده است که این بازی بر اساس آثار ادبی تالکین ساخته خواهد شد. ناشر Private Division به عنوان بخشی از اعلامیه بازی در سال 2022 گفت: این استودیو “گسترده ترین مجوز خلاقیت برای تفسیر داستان های اساسی کتاب ها را خواهد داشت.” Take-Two سال مالی 2024 است، به این معنی که باید قبل از اول آوریل 2024 عرضه شود.

ارباب حلقه ها: بازگشت به موریا – TBA

یک بازی اکشن ماجراجویی بقا، ارباب حلقه‌ها: بازگشت به موریا در بازی‌های Free Range در حال توسعه است که به توسعه پروتکل Callisto کمک کرد. بازی در چهارمین عصر سرزمین میانه (پس از وقایع فیلم) جریان دارد و بازیکنان گروهی از کوتوله‌ها را کنترل می‌کنند که در تلاش برای بازیابی گنج موریا هستند. بازی در یک دنیای رویه‌ای ایجاد شده اتفاق می‌افتد و Free Range می‌گوید هیچ دو نمونه مشابه نیستند. این بازی از بازی تک نفره و co-op پشتیبانی می کند. هنوز تاریخ انتشاری برای Return to Moria مشخص نشده است.

آمازون ارباب حلقه ها MMO – TBA

آخرین بازی ارباب حلقه‌ها که در آینده عرضه می‌شود، بازی جدید آمازون گیمز MMO ارباب حلقه‌ها از توسعه‌دهنده Orange County، کالیفرنیا است. اگر این به نظر آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که آمازون گیمز قبلاً قراردادی را برای ساخت MMO ارباب حلقه ها با Leyou منعقد کرده بود، اما به دلیل یک مشکل قرارداد از بین رفت. آمازون گیمز اکنون دوباره تلاش می کند و این بار بازی را به صورت داخلی توسعه خواهد داد.

MMO ارباب حلقه‌ها جدید آمازون وارد بازاری خواهد شد که در حال حاضر دارای یک MMO محبوب و جا افتاده ارباب حلقه‌ها است. Standing Stone’s Lord of the Rings آنلاین هنوز در دسترس است و به روز رسانی های جدید دریافت می کند. این شرکت تحت تاثیر اعلام آمازون قرار نگرفته است.

آمازون دوباره با یک MMO LOTR دیگر تلاش می کند
آمازون دوباره با یک MMO LOTR دیگر تلاش می کند

بازی آمازون یک “ماجراجویی MMO جهان باز” خواهد بود که در دنیای پایدار سرزمین میانه اتفاق می افتد. این فیلم به طور خاص بر اساس سه گانه ادبی هابیت و ارباب حلقه ها ساخته خواهد شد، نه فیلم ها یا دیگر اقتباس هایی که در طول سال ها به ثمر نشسته اند. همچنین با مجموعه تلویزیونی «حلقه های قدرت» آمازون مرتبط یا مرتبط نیست.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.