بازگشت به دنیای موزیکال و سرگرم کننده ترول ها در اولین تریلر انیمیشنی Trolls 3

برانچ یک بار با چهار برادرش فلوید، جان دوری، اسپروس و کلی در یک گروه پسرانه بود. BroZone زمانی که برانچ هنوز بچه بود منحل شد و برادرانش از هم جدا شدند و برانچ از آن زمان آنها را ندیده است. اما وقتی استعداد موسیقایی برادر برانچ فلوید توسط یک جفت خواننده پاپ ربوده می شود، برانچ و پاپی سفری احساسی و خطرناک را آغاز می کنند تا برادران را دوباره متحد کنند و فلوید را از سرنوشتی بدتر از تاریکی در فرهنگ پاپ نجات دهند. در ادامه می‌توانید اولین تریلر انیمیشن Trolls Band Together را تماشا کنید:

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر انیمیشن Trolls Band Together منتشر شد. امروز یونیورسال پیکچرز و دریم ورکس اولین تریلر از Trolls 3 را منتشر کردند که طی آن شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات این انیمیشن هستیم. پس از دو قسمت از تبدیل شدن به بهترین دوستان، پاپی و برانچ در شرف ازدواج در گروه Trolls Band Together هستند، اما پاپی رازی را از برانچ می‌آموزد.

انیمیشن The Trolls Band Together در تاریخ 17 نوامبر 2023 (26 نوامبر 1402) اکران سینماها خواهد شد.

اولین پوستر انیمیشن Trolls Band Together

دانلود از آپارات

Universal و DreamWorks اولین تریلر رسمی از Trolls Band Together را منتشر کردند که در آن شاهد ماجراجویی جدید ترول های بامزه هستیم.

به همراه تریلر، اولین پوستر انیمیشن Trolls Band Together نیز منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید:

آنا کندریک، جاستین تیمبرلیک، کامیلا کابلو، ایمی شومر، دیوید دیگز، کید کادی، اندرو رانلز، تروی سیوان، روپاول، زوسیا مامیت، زوئی دشانل، کریستوفر مینتز-پلس، کارولین جلت، اینو جاوو، اندرسون پاک، رونال فونچس و کینان تامسون، از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در انیمیشن Trolls Band Together ظاهر شدند. والت دورن کارگردانی Trolls 3 را بر عهده دارد.

بخوانید  عبور میزان فروش مجموعه بازی Assassin’s Creed از ۲۰۰ میلیون نسخه