با این بسته دوره آنلاین مقرون به صرفه، نحوه ایجاد هنر بازی سه بعدی را بیاموزید

اگر می خواهید مدل سازی سه بعدی را برای ساخت بازی یاد بگیرید، باید این پیشنهاد زمان محدود Blender Bundle را بررسی کنید . این بسته شامل شش دوره آموزشی عمیق از GameDev.tv است که عملکردهای مختلف Blender را به شما می آموزد، به شما کمک می کند اولین هنر بازی سه بعدی خود را ایجاد کنید و موارد دیگر را تنها با 35 دلار.

خرید بسته نرم افزاری Complete Blender 2023 به شما امکان دسترسی مادام العمر به شش دوره آنلاین را می دهد که شامل مدل سازی سه بعدی برای مبتدیان، طراحی شخصیت، مدل سازی منظره کم پلی، مدل سازی کاراکترهای کم پلی و مجسمه سازی سه بعدی است که در مجموع بیش از 48 ساعت کلاس و کارگاه آموزشی را شامل می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Blender یک برنامه مدل سازی سه بعدی است که اغلب برای ایجاد کاراکترها، اشیاء و سطوح برای بازی های سه بعدی استفاده می شود. خود این برنامه رایگان است، اما یادگیری بسیاری از ویژگی های ابزار می تواند دشوار باشد، به همین دلیل است که این دوره های حرفه ای بسیار مفید هستند.

در حال حاضر چندین پیشنهاد دیگر با زمان محدود GameSpot موجود است، مانند این پیشنهاد برای یک اشتراک مادام العمر در آموزش زبان Babbel فقط با 149 دلار (معمولاً 600 دلار) و الف بسته آموزشی گواهینامه هک اخلاقی امنیت سایبری برای 25 دلار (معمولاً 2000 دلار).

بخوانید  برای مدت محدودی در Kerbal Space Program 2 صرفه جویی کنید

افشاگری: معاملات GameSpot ویترین فروشگاه توسط یکی از شرکای وابسته GameSpot، StackCommerce اداره می شود. اگر مشکلی در سفارش خود دارید لطفا مخاطب StackCommerce.