سومین آپدیت بزرگ Diablo Immortal دفاع برج مبتنی بر قبیله و آیتم های نفرین شده را به ارمغان می آورد



آپدیت بازی Diablo Immortal’s Age of Falling Towers به ​​سرعت نزدیک می شود و یک حالت الهام گرفته از برج دفاعی را معرفی می کند که به قبیله های مختلف بازی اجازه می دهد تا برای برتری بجنگند.

همانطور که توسط بلیزارد در جدید توضیح داده شده است پست وبلاگبرج های نفرین شده نام حالت جدید PvE/PvP است که در تاریخ 30 مارس برای بازیکنان در قاره آمریکا و 29 مارس برای سایر نقاط جهان روی ARPG موبایل ارائه می شود. در هر فصل، قبیله‌ها می‌توانند تا دو برج را ادعا و نگهداری کنند (اگرچه هر قبیله فقط می‌تواند یک برج را در هفته اول فصل کنترل کند). این برج ها به اعضای قبیله ای که آنها را کنترل می کنند، جوایز و جوایز قدرتمندی اعطا می کنند، اما برای فتح یک برج، اعضای قبیله باید ابتدا در یک نبرد منحصر به فرد PvE با نیروهای جهنم روبرو شوند. قبیله ها برای فتح هر چه بیشتر Cursed Shards از دشمنان شکست خورده مسابقه خواهند داد تا ادعای پیروزی کنند.

در حال پخش: نقد و بررسی ویدیوی Diablo Immortal

اما فتح یک برج برای اولین بار تنها اولین قدم است. شیاطین به صورت دوره ای برمی خیزند و اعضای قبیله باید از برج خود دفاع کنند وگرنه در خطر از دست دادن آن هستند. با این حال، راهی برای جلوگیری از هجوم شیطان وجود دارد. رهبران قبیله این توانایی را دارند که برج‌های ادعا شده را به قدرت برسانند، که پاداش‌های ارائه شده توسط برج را افزایش می‌دهد. نکته مهم این است که این حالت اساساً حالت بازی را از PvE به PvP تغییر می‌دهد، پس از آن سایر قبیله‌ها می‌توانند کسانی را که برج‌ها را کنترل می‌کنند برای رهبری نبردهای PvP به چالش بکشند.

یکی از جذابیت‌های اصلی Cursed Towers، آیتم‌های جدید Cursed Legendary هستند که با شرکت در هر دو PvP و PvE در حالت اهدا می‌شوند. این آیتم ها دارای ویژگی های مثبت و منفی هستند، اما بازیکنان برای فعال کردن ویژگی ها به حداقل دو آیتم نفرین شده مجهز خواهند شد. داشتن اقلام نفرین شده بیشتر و مجهز به همان خواص مثبت، اثرات خواص مثبت را افزایش می دهد.

اگرچه برج‌های نفرین شده اصلی‌ترین نسخه به‌روزرسانی جدید است، اما تعداد زیادی افزودنی دیگر نیز در راه است. سیاه‌چال جدیدی با تم دزدان دریایی، Dread Reaver، برای کسانی که به نقطه خاصی در داستان اصلی بازی رسیده‌اند و سختی Hell V را باز کرده‌اند در دسترس خواهد بود. همچنین یک زنجیره جستجوی نخبگان اضافی نیز معرفی می‌شود که در آن بازیکنان با هم متحد می‌شوند. با یک جادوی مرموز برای کشف قلمرو اختری.

بخوانید  Gen V Proves Being A Good Superhero In The Boys' Universe Is Impossible

این به‌روزرسانی همچنین سه جواهر افسانه‌ای جدید، یک مجموعه سیاه‌چال جدید متمرکز بر آسیب در طول زمان، یک رویداد استخدام دوست با زمان محدود، رویداد با زمان محدود Ashes of Antiquity و افزایش پاداش‌ها و ارائه تجربه توسط اکثریت قریب به اتفاق Diablo اضافه می‌کند. فعالیت های مختلف Immortal. در یک تغییر کیفیت زندگی خوب که به‌روزرسانی می‌شود، بازیکنان این گزینه را خواهند داشت که هنگام استفاده از مجموعه‌های آرایشی مختلف، کلاه خود را پنهان کنند.

Diablo Immortal هنگامی که تابستان گذشته برای ریزتراکنش های مختلف خود منتشر شد، جنجال برانگیخت، اما همچنان به روزرسانی های مکرر دریافت می کند، مانند ماه فوریه که بلیزارد ماهیگیری را به دنیای Sanctuary معرفی کرد. بسیاری از سیستم‌های Diablo Immortal، مانند World Events، World Bosses، Hub Cities و توانایی دیدن بازیکنان دیگر در حین کاوش در دنیای بازی، در Diablo IV آینده نیز وجود دارند. با این حال، بلیزارد تأیید کرده است که بازیکنان نمی‌توانند برای قدرتمندتر کردن شخصیت‌هایشان در Diablo IV پول واقعی خرج کنند، اگرچه دارای یک پاس نبرد متمرکز بر لوازم آرایشی و یک فروشگاه لوازم آرایشی است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.