باب اسفنجی و لاک‌پشت‌های نینجا جهش یافته نوجوان تجربیات رسمی Roblox را دریافت می‌کنند



نیکلودئون و پارامونت باب اسفنجی شلوار مکعبی و لاک‌پشت‌های نینجا را در دو تجربه مستقل جدید به Roblox می‌آورند که توسط Gamefam توسعه می‌یابد.

داگ روزن، معاون مدیر پارامونت گفت: «ما در حال ایجاد تجربیات جدید و همهجانبه‌ای در Roblox هستیم تا به میلیون‌ها طرفدار باب اسفنجی و لاک‌پشت‌های نینجا جهش یافته نوجوان اجازه دهیم در کنار شخصیت‌های نمادینی که می‌شناسند و دوستشان دارند، بازی و کشف کنند.»

هر دو فرنچایز در حال حاضر در Roblox حضور دارند – SpongeBob در بازی Nickelodeon’s Nickverse گنجانده شده است، در حالی که TMNT یک بازی به نام Turtle Trouble دارد که در سال 2007 عرضه شد. ایجاد محتوای برند برای Roblox

این استودیو قبلا بازی های Roblox را برای برندهای معروف توسعه داده است که یکی از محبوب ترین بازی های آن همکاری با Sonic The Hedgehog است. Gamefam همچنین چندین تجربه کنسرت متاورس را با هنرمندانی مانند Saweetie و The Chainsmokers ایجاد کرده است.

تاکنون، Gamefam اطلاعات زیادی در مورد اینکه این بازی‌ها واقعاً چه چیزی را شامل می‌شوند، منتشر نکرده است، اما انتظار می‌رود که هر دو در اواخر سال 2023 روی Roblox به صورت زنده عرضه شوند.

Roblox با برندهایی مانند Chipotle، Nerf و تجربیات و بازی های بیشتر در Roblox، به پلتفرمی محبوب برای برندهایی تبدیل شده است که به دنبال تبلیغ برای نسل جوان هستند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  Remedy این ماه Game Plus جدید را برای Alan Wake 2 معرفی کرد