بهترین برنامه های گام شمار؛ معرفی برنامه های شمارش 10 مرحله ای

بهترین اپلیکیشن های گام شمار، برنامه هایی هستند که در عین روان و کاربرپسند بودن، بهترین خدمات ممکن را با بالاترین دقت ممکن ارائه می دهند. اگرچه اپلیکیشن های گام شمار به دقت ساعت ها و دستبندهای هوشمند یا به طور کلی ردیاب های تناسب اندام نیستند، اما همچنان ابزار مناسبی برای افرادی هستند که به این گجت ها دسترسی ندارند.

یک برنامه گام شمار جفت شده با تلفن همراه می تواند فعالیت، کالری سوزانده شده و سایر داده های سلامتی شما را ردیابی کند. می تواند به شما کمک کند به اهداف تناسب اندام خود برسید و سلامت کلی خود را مدیریت کنید.

گام شماری یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین روش های محاسبه فعالیت روزانه است. اگر به اپ استور و پلی استور مراجعه کنید، با اپلیکیشن های گام شمار زیادی مواجه می شوید که انتخاب از میان آنها کار خسته کننده ای است.

در این مقاله زومیت با بررسی بهترین اپلیکیشن های گام شمار، امتیاز آنها و بازخورد دریافتی از کاربران، به معرفی بهترین اپلیکیشن های گام شمار اندروید و بهترین اپلیکیشن های گام شمار برای آیفون می پردازیم. با ما همراه باشید.

بهترین اپلیکیشن های گام شمار

با کمک بهترین برنامه گام شمار برای تلفن، می توانید خود و اعضای خانواده خود را مجبور به انجام ساده ترین فعالیت ممکن کنید. این به معنای تشویق به پیاده روی روزانه است.

اگرچه برنامه های گام شمار ضربان قلب شما را ردیابی نمی کنند. آنها هنوز هم مانند ردیاب های تناسب اندام کم هزینه کار می کنند. دانلود اکثر برنامه‌ها رایگان است، اما برخی برای دسترسی به محتوای ممتاز نیاز به پرداخت دارند. با این حال، با امتحان کردن یکی از آنها چیزی برای از دست دادن ندارید.

بخوانید  خط مشی جدید بحث برانگیز Discord مانع از ادعای نام خود توسط یک توسعه دهنده شد

امروزه با ابزارها و ابزارهایی که در دسترس ماست، ردیابی تمرینات و فعالیت های بدنی بسیار آسان تر از گذشته شده است. برنامه ها و دستگاه ها می توانند این موارد را برای ما ضبط و جمع آوری کنند و تنها کاری که باید انجام دهیم این است که از تجربه ورزشی خود لذت ببریم.

در ادامه به شما کمک می کنیم تا بهترین اپلیکیشن های گام شمار را برای خود پیدا کنید. توجه داشته باشید که ترتیب نوشتن بهترین برنامه های گام شمار ربطی به کیفیت و رتبه آنها ندارد.

1. گام شمار و استپ ردیاب

در سال های نه چندان دور، مردم ابتدا به صبر و حوصله زیادی نیاز داشتند، سپس به یک دفترچه یادداشت و چند فرمول برای محاسبه ساعات فعالیت خود و در نهایت تخمین میزان کالری مصرفی خود نیاز داشتند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر