خط مشی جدید بحث برانگیز Discord مانع از ادعای نام خود توسط یک توسعه دهنده شد

متأسفانه، اگرچه هنوز در ابتدای کار هستیم، به نظر می رسد که نام کاربری “rustylake” قبلاً گرفته شده است. همانطور که Rusty Lake می گوید، این یک مسئله مهم برای توسعه دهنده است، زیرا این حساب می تواند به عنوان یک نسخه کپی استفاده شود و حتی ممکن است برای ثبت اسناد برای تغییر حساب نیاز به هزینه های قانونی داشته باشد.

در حال حاضر، سیستم نامگذاری Discord به هر کسی اجازه می دهد تا از هر نام کاربری استفاده کند، با یک عدد چهار رقمی به نام “مشخص کننده” به انتهای آن متصل شده است. Discord ظاهراً تصمیم گرفته است که این سیستم را کنار بگذارد و آن را با نام‌های کاربری ثابت منحصربه‌فرد جایگزین کند که می‌تواند شامل کاراکترهای کوچک، اعداد و علامت‌های نقطه و زیرخط باشد. این عرضه به آرامی در چند ماه آینده منتشر می شود و قدیمی ترین کاربران این سرویس اولین اطلاعات نام جدید خود را دریافت می کنند.

گیمر روی کامپیوتر خاطرنشان می کند که این اولین بار نیست که چنین اتفاقی می افتد، زیرا نام های کاربری مانند “pewdiepie” و “ksi” در مراحل اولیه انتخاب شدند، اما توسط مدیریت Discord لغو شدند. امیدوارم در این مورد این اتفاق بیفتد. در زمان نوشتن این مقاله، دریاچه Rusty می گوید که دارد هنوز برای شنیدن از Discord در مورد این موضوع. با این حال، این باعث نمی‌شود که طرفداران Discord از این کار جلوگیری کنند دادخواستی را پخش کنید با 15000 امضا که خواستار بازگرداندن عامل تبعیض توسط برنامه هستند.

بخوانید  اولین تریلر گیم پلی Frostpunk 2 تایید می کند که این بازی بر روی پلتفرم های بیشتری عرضه خواهد شد

Discord یکی از محبوب ترین برنامه های بازی است، اما تغییر جدید در نحوه عملکرد نام های کاربری این سرویس در روزهای اخیر جنجال های قابل توجهی ایجاد کرده است. اخیرا، استودیوی مستقل مشهور Rusty Lake در رسانه های اجتماعی خاطرنشان کرد که دیگر نمی تواند نام خود را در Discord ادعا کند، که دست کم خجالت آور است.