ایکس باکس سری ایکس سفید تمام دیجیتالی رؤیت شد

رسانه Exputer تصاویر جدیدی از مدل سفید رنگ تمام دیجیتالی ایکس باکس سری ایکس را فاش کرد.

با اینکه سونی کنسول پلی استیشن 5 اسلیم را روانه بازار کرد، مایکروسافت هنوز سراغ ارائه مدل بهبودیافته کنسول‌های نسل ۹ ایکس باکس نرفته است. سال گذشته مدل جدیدی از ایکس باکس سری اس با ظرفیت یک ترابایت روانه بازار شد و از مدت‌ها پیش شایعاتی درباره عرضه ایکس باکس سری ایکس سفید رنگ تمام دیجیتالی به گوش می‌رسند. اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که رسانه Exputer تصاویری از این کنسول را به اشتراک گذاشت.

این رسانه که در اوایل سال جاری مدل سفید رنگ دیجیتالی ایکس باکس سری ایکس را فاش کرده بود، تصاویر نسبتا بی‌کیفیتی از این کنسول را به نمایش گذاشت. این مدل تا حد زیادی شبیه مدل سیاه رنگ کنسول نسل ۹ مایکروسافت است و تنها تفاوت به رنگ و نبود دیسک درایو مربوط می‌شود. رسانه Exputer در گزارش قبلی ادعا کرد که ایکس باکس سری ایکس سفید رنگ در تابستان ۲۰۲۴ (بین ژوئن و جولای) دردسترس بازیکن‌ها قرار خواهد گرفت.

به‌نظر می‌رسد که این کنسول دارای هیت‌سینک‌های بهبودیافته است و از یک کارت Nexus ارتقایافته بهره می‌برد. این کنسول احتمالا ارزان‌تر از مدل موجود خواهد بود. با اینکه قیمت کنسول کاملا دیجیتالی ایکس باکس سری ایکس مشخص نشده است، مایکروسافت باید به‌دنبال کاهش ۵۰ تا ۱۰۰ دلاری باشد تا بتواند با مدل دیجیتالی پلی استیشن 5 رقابت کند. ظاهرا فضای ذخیره‌سازی یک ترابایتی این کنسول در مدل دیجیتالی تغییری نخواهد داشت.

مدتی قبل سارا باند، رئیس ایکس باکس اظهار داشت: «خبرهای هیجان‌انگیزی در زمینه سخت‌افزار در تعطیلات پایان سال منتشر می‌شوند.» اسناد مربوط‌به دادگاه مایکروسافت علیه FTC به کنسول ایکس باکس سری ایکس جدیدی با اسم رمز بروکلین اشاره داشتند که دارای ۱۲ ترافلاپس قدرت پردازشی، ۲ ترابایت حافظه داخلی و توزیع محتوای تماما دیجیتالی است. ظاهرا این کنسول یک حالت آماده‌به‌کار کم مصرف و کنترلر Xbox Wireless 2 نیز خواهد داشت.

بخوانید  اسپیکرهای بازی روی شانه Hori برای جمعه سیاه به فروش می رسد