اسپیکرهای بازی روی شانه Hori برای جمعه سیاه به فروش می رسد



HORI منحصر به فرد است گردنبند بازی فراگیر سه بعدی برای پلی استیشن 4 و 5 تقریباً 50 درصد تخفیف برای جمعه سیاه دارد. شما می توانید آن را در حال حاضر با تنها 62 دلار (120 دلار) در آمازون بگیرید.

همچنین یک مدل ایکس باکس وجود دارد که با ایکس باکس وان و سری ایکس کار می کند، اگرچه قیمت آن تنها تا 80 دلار (معمولاً 120 دلار) کاهش یافته است. به غیر از قیمت و سازگاری با پلتفرم، تنها تفاوت دیگر دستگاه ها این است که مدل پلی استیشن سفید و مدل ایکس باکس مشکی است. هر دو با ویندوز نیز سازگار هستند.

اگرچه به نظر می رسد چیزی که یک شخصیت Cyberpunk 2077 می پوشد، این بلندگوی گردنی دستگاهی بسیار واقعی است که تفاوت بین هدست بازی سیمی و تنظیم بلندگوی فراگیر خارجی را تقسیم می کند.

مشابه هدست های بازی، Hori’s Necket از طریق کابل 3.5 میلی متری به جک هدفون کنترلر پلی استیشن یا ایکس باکس شما (یا دستگاه سازگار دیگر) متصل می شود و به عنوان یک راه حل صدای فراگیر شخصی همه کاره عمل می کند. حتی شامل یک میکروفون داخلی برای چت صوتی و کنترل صدا داخلی است.

با این حال، به جای اینکه صدا را مستقیماً به گوش شما پمپاژ کند و شما را از محیط اطراف جدا کند، بلندگوهای گردنی به سمت بالا شلیک می کنند تا تجربه صوتی بازتری شبیه به گوش دادن از بلندگوها یا نوار صوتی داشته باشند و شما را از وزن اضافی رها می کند. گوش های شما و سر که می تواند ناشی از استفاده از کلاه ایمنی باشد. این یک دستگاه صوتی جدید است و این پیشنهاد جمعه سیاه فرصتی عالی برای امتحان کردن آن برای خودتان است.

بخوانید  Palworld به طرز خوشایندی با غیراخلاقی بودن راحت است

Hori’s Necket تنها یکی از بسیاری از لوازم جانبی بازی است که در جمعه سیاه امروز به فروش می رسد. حتما ما را بررسی کنید مرکز معاملات جمعه سیاه 2022 برای تخفیف روی هدست، کنترلر و سایر لوازم جانبی تا زمانی که هنوز در دسترس هستند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.