این New Souls مانند دنیای آفتابی و دلپذیرش متمایز است

یک پیچ و تاب قابل توجه در گیم پلی، تغییر حالت بازیکنان Enotria است. Ardmore به بازیکنان اجازه می دهد تا به حالت های مختلف در داخل و خارج از نبرد دسترسی داشته باشند. جابجایی بین آنها به صورت پویا دنیا را تغییر می دهد و بر رفتارهای دشمن تأثیر می گذارد و به بازیکنان راه های بیشتری برای نزدیک شدن و کشف سناریوها و معماهای رزمی Enotria می دهد.

شرحی ارائه نشده است

Jyamma Games روی حس و زیبایی کار می کند که بازیکنان را به حومه ایتالیا منتقل می کند و در عین حال وحشت و ناامیدی را در مرکز همه چیز حفظ می کند.

تنها تعداد کمی از جزئیات گیم پلی بازی تاکنون فاش شده است. Enotria: The Last Song دارای اکتشافاتی است که بازیکنان می توانند در محیط های مختلف با آن مقابله کنند. هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا این محصول بعدی شبیه به Souls خواهد بود یا خیر، اما دنیای آفتابی و خواب آلود جذاب به نظر می رسد.

مانند اکثر بازی‌های شبیه به Souls، شخصیت بازیکن خارج از همه چیز عجیب است. در Enotria، بازیکن خارج از Canovaccio متولد می شود، که آنها را با ابزارهای منحصر به فرد و چشم انداز در تلاش خود برای پاکسازی جهان از این نفرین بی پایان قرار می دهد.

این آهنگ «Summer-Soul» رنگ‌های تابستان‌های ایتالیا را به نمایش می‌گذارد، اما نفرین بازی زنده و زنده است. “نفرین کانواچیو” حتی بیشتر از نسیم دریایی شکوفا می شود. مانند دارک سولز، امید به آنچه ممکن است، اگر فقط عده کمی بتوانند شجاعت دیدن آن را به دست آورند، لحظه ای وجود دارد.

بخوانید  جان ویک 4 با بازی کیانو ریوز رکورد افتتاحیه سریال جان ویک را شکست
شرحی ارائه نشده است

Enotria: The Last Song در دنیایی غمگین و شکسته می گذرد، اما ممکن است در نگاه اول آن را ندانید با مناظر آفتابی و چمن های سبز سرسبز جذاب تر از ترسناک بودن.

شرحی ارائه نشده است

این اکشن-RPG تقریباً حس شگفت‌انگیزی دارد، مانند فیلم‌های B-roll از سه گانه افسانه ایکس باکس 360، اما تابستان‌های ایتالیایی Enotria بسیار بیشتر از آسیب‌های ناشی از نور خورشید است.

Enotria: The Last Song اولین بازی ای نیست که از سولز الهام گرفته است، ژانری که از آتش بازی های Dark Souls و Bloodborne از From Software ساخته شده است، اما به خوبی می تواند آفتابی ترین و گرم ترین بازی تا به امروز باشد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

توسعه‌دهنده و ناشر Jyamma Games همچنان به دنبال آن طعم خاص از مبارزات، زمان‌بندی و آژانس بازیکن در دنیایی است که تقریباً تماماً از امید ساخته شده است، اما با چند تغییر که ممکن است ژانر Souls را متزلزل کند.

ساکنان Entoria: The Last Song تا حد زیادی به نفرین و کسانی که آن را ساخته اند خدمت می کنند، و کسانی که باقی مانده اند برای بازی در Play آموزش دیده اند، یک جذابیت اسرارآمیز که توسط آنتاگونیست های بازی نگهداری می شود. قوی و شجاع از متحدان خاصی کمک خواهند گرفت. اما بیشتر جهان در Enotria: The Last Song منتظر نجات هستند.

بخوانید  در پیش خرید Resident Evil 4 Remake صرفه جویی زیادی کنید

Enotria: The Last Song هنوز تاریخ یا پلتفرمی برای انتشار ندارد، اما به لطف تیمی متشکل از کهنه‌سربازان Witcher III و چیزی که معمولاً در بازی‌ها دیده نمی‌شود، برجسته است: فولکلور ایتالیایی، افسانه‌ها و مکان‌ها.