جان ویک 4 با بازی کیانو ریوز رکورد افتتاحیه سریال جان ویک را شکست

طبق خلاصه داستان منتشر شده، جان ویک راهی برای شکست دادن میز بالا در John Wick: Chapter 4 پیدا کرده است. اما قبل از اینکه ویک بتواند آزادی خود را به دست آورد، باید با یک دشمن جدید با متحدان قدرتمند در سراسر جهان و نیروهایی روبرو شود که دوستان قدیمی را تبدیل می کنند. تبدیل به دشمنان جدید طبق تریلر، وقایع فیلم جان ویک در محیطی بیابانی تا ژاپن و پاریس اتفاق می افتد.

فیلم John Wick: Chapter 4 مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و اکنون در جدیدترین فیلم قرار دارد اخبار سینما و تلویزیونفیلم John Wick 4 با استقبال بسیار گرم اهالی سینما مواجه شد و توانست رکورد افتتاحیه این مجموعه اکشن را بشکند. جان ویک 4 توانست در سه روز اول اکرانش در آمریکای شمالی بیش از 73.5 میلیون دلار بفروشد. علاوه بر این، در بازار بین المللی، این فیلم اکشن 64 میلیون دلار دیگر فروخت و جان ویک: فصل 4 را به مجموع 137.5 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی در هفته اول رساند.

ریوز کیانو مثل جان ویک ایان مک شین، لارنس فیشبرن، مارکو زارور، لنس ردیک، رینا ساویاما، دانی ین، هیروکی سانادا، بیل اسکاشگارد، شامیر اندرسون و اسکات ادکینز، از جمله بازیگران فیلم John Wick: Chapter 4 هستند و به ایفای نقش پرداختند. مانند سه قسمت اول جان ویک، چاد استاهلسکی او برای کارگردانی جان ویک 4 بازگشته است. همچنین شی هیتن و مایکل فینچ آنها مأمور نوشتن فیلمنامه قسمت جدید این فیلم اکشن شدند.

John Wick 4 در 71 بازار در سراسر جهان اکران شد و همچنین امتیاز A را از مخاطبان سینمااسکور دریافت کرد. فیلم John Wick: Chapter 4 در حالی که در صدر باکس آفیس آمریکا قرار گرفت، توانست رکورد افتتاحیه سری فیلم های جان ویک را بشکند. در مقایسه، John Wick: Chapter 3 با 14.4 میلیون دلار در سال 2014، John Wick: Chapter 2 با 30.4 میلیون دلار در سال 2017 و John Wick: Chapter 3 – Parabellum با 56.8 میلیون دلار اکران شد. در سال 2019 به پرده سینما رفتند.

بخوانید  برنامه تلویزیونی بعدی باب اودنکرک پس از تماس بهتر ساول تیزر می گیرد، تاریخ انتشار

فیلم John Wick: Chapter 4 با بازی کیانو ریوز در صدر باکس آفیس قرار گرفت و رکورد افتتاحیه سریال جان ویک را شکست.

کیانو ریوز در نقش جان ویک در حال دعا در جان ویک: فصل 4