نمایش بازی New Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom این هفته منتشر می شود

انتظار می‌رود که Tears of the Kingdom بزرگ‌ترین بازی نینتندو در سال ۲۰۲۳ باشد و در تاریخ ۱۲ می به‌طور انحصاری برای سوییچ منتشر شود. شش سال پس از عرضه‌ی Breath of the Wild که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، نینتندو جزئیات بازی را بیشتر مخفی نگه داشته است، مگر تریلر کمیاب که گهگاه در یکی از استریم‌های زنده پخش می‌شود.

پیش‌سفارش‌های Tears of the Kingdom هم‌اکنون زنده هستند و اگر در ژاپن زندگی می‌کنید، می‌توانید بازی را با یک چنگال یا قاشق واقعاً زیبا به عنوان بخشی از یک معامله پیش‌سفارش در آن طرف دنیا بگیرید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در حالی که تنها چند ماه تا انتشار The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom باقی مانده است، نینتندو اعلام کرده است که این هفته “تقریبا” ۱۰ دقیقه از گیم پلی از دنباله Breath of the Wild را نمایش می دهد. تصاویر جدید را می توان مشاهده کرد کانال رسمی نینتندو در یوتیوب در ساعت 7 صبح PT / 10 صبح به وقت شرقی در 28 مارس و توسط تهیه کننده Eiji Aonuma میزبانی خواهد شد.

The New Zelda Adventure اولین بازی منتشر شده توسط نینتندو است که با قیمت 70 دلار به فروش می رسد، اما این شرکت معتقد است که کیفیت بازی به توجیه افزایش قیمت 10 دلاری کمک می کند. نینتندو اضافه کرد که تمام بازی‌های سوییچ آن 70 دلار نخواهند بود و اگر به دنبال خرید Tears of the Kingdom با قیمت سنتی‌تر هستید، در اینجا می‌توانید 10 دلار پس انداز کنید. از طرف دیگر، می‌توانید از کوپن‌های بازی Switch برای دریافت دو بازی ۱۰۰ دلاری استفاده کنید و Tears of the Kingdom واجد شرایط این تبلیغ است.

بخوانید  عکس ینفر و گرالت در فصل سوم سریال The Witcher