فیلم Avatar: Frontiers of Pandora فاش شد


یک نفر دو اسکرین شات از گیم پلی بازی Avatar: Frontiers of Pandora را فاش کرده است و ادعا می کند که به زودی موارد بیشتری را منتشر خواهد کرد.

آواتار: مرزهای پاندورا، شاهکار اول شخص جهان باز Ubisoft و Massive Entertainment، چندین سال است که در دست ساخت است. اما تاکنون به جز تریلر معرفی سینمایی آن، هیچ تریلر، نمایش جدیدی و حتی تصویری از این بازی منتشر نکرده ایم، البته ممکن است به زودی این روند تغییر کند.

کاربر توییتر با نام کاربری @ScriptLeaksR6 که به طور منظم اطلاعات مربوط به Rainbow Six و اخیراً تصاویر و اطلاعات Assassin’s Creed Mirage را قبل از معرفی آن فاش می کند، تصاویری از Avatar: Frontiers of Pandora را منتشر کرده است که ادعا می کند. در تصویر اول، گیم پلی اول شخص بازی با شخصیتی که تفنگ را به سمت ربات AMP نشانه رفته است و در تصویر دوم پرواز با موجودات پاندورا دیده می شود.

آواتار: مرزهای پاندورا امکان نشت تصویر از گیم پلی بازی

دومین تصویر گیم پلی از Avatar: Frontiers of Pandora

او سپس در توییت دیگری گفت که به زودی ویدیوی گیم پلی را منتشر خواهد کرد. او قبلاً جزئیات پیش‌سفارش Avatar: Frontiers of Pandora را فاش کرده بود. با توجه به اینکه یوبی‌سافت می‌گوید در E3 2023 مجموعه‌ای از آثار خود را به نمایش می‌گذارد، بسیاری معتقدند که بالاخره شاهد حضور بازی آواتار در این رویداد خواهیم بود.

Avatar: Frontiers of Pandora برای PlayStation 5، Xbox Series X | در دست توسعه است انتظار می‌رود Xbox Series S و رایانه‌های شخصی قبل از آوریل 2024 عرضه شوند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بازگشت کوپن های بازی Nintendo Switch - 20 دلار برای یک جفت بازی انحصاری صرفه جویی کنید