بازگشت کوپن های بازی Nintendo Switch – 20 دلار برای یک جفت بازی انحصاری صرفه جویی کنید



نینتندو بار دیگر “بازی چک” را در فروشگاه اینترنتی نینتندو سوییچ به فروش می رساند. را کوپن ها دو بازی را به قیمت 100 دلار به شما می دهند، پس انداز تا 20 دلار را ارائه می دهد. اکثر بازی‌های واجد شرایط انحصاری سوییچ هستند و با قیمت 60 دلار خرده‌فروشی می‌شوند، بنابراین اگر یک جفت عنوان می‌خواهید، این ممکن است برای شما مناسب باشد.

قابل ذکر است که دو نسخه انحصاری سوییچ در حال حاضر در تبلیغات گنجانده شده اند: Kirby’s Return to Dream Land Deluxe و Bayontta Origins: Cereza and the Lost Demon. Dream Land Deluxe یک پورت بازسازی شده از Wii side-scroller است که در 24 فوریه منتشر می شود. در همین حال، Bayonetta Origins پیش درآمدی است که در مبارزات بیش از حد برای ماجراجویی جوی با تاکید بیشتر بر حل پازل معامله می کند. پیش درآمد در 17 مارس عرضه خواهد شد. اگر یک کوپن 100 دلاری بخرید و این دو بازی را انتخاب کنید، در مجموع 20 دلار پس انداز خواهید کرد.

اگر مطمئن نیستید که یکی از این بازی ها را می خواهید، بازی های بیشتری برای انتخاب وجود دارد. یکی دیگر از موارد برجسته Fire Emblem Engage است که به تازگی در ژانویه عرضه شده و هنوز به فروش نرسیده است. همچنین مجموعه‌ای از دستاوردها از سال گذشته برای گرفتن وجود دارد، از جمله Splatoon 3، Xenoblade Chronicles 3، و Pokemon Scarlet & Violet.

قبل از اینکه تصمیم بگیرید از کوپن بازی خود در کدام بازی استفاده کنید – یا حتی برای شروع آن را بخرید – باید لیست بازی ها را در خرده فروشان بزرگ بررسی کنید. اگر مراقب نباشید، ممکن است در نهایت خرج کنید ذیل پول در جفت بازی نسبت به هر جای دیگر. این لیست شامل مجموعه ای از عناوین قدیمی است که می توانید با قیمتی کمتر از قیمت خرده فروشی خریداری کنید. مثلا، The Legend of Zelda: Breath of the Wild و Super Mario Bros. U Deluxe جدید اغلب می توان هر کدام را با حدود 40 دلار پیدا کرد، بنابراین در مقایسه با پیشنهاد کوپن، حدود 20 دلار پس انداز خواهید کرد. عناوین شخص اول نینتندو حتی سال‌ها پس از عرضه، تمایل دارند در قیمت خرده‌فروشی در فروشگاه الکترونیکی باقی بمانند.

بخوانید  Final Fantasy 7 Rebirth Is So Much Bigger Than Remake

چند نکته در مورد کوپن های بازی Nintendo Switch وجود دارد که باید بدانید. لازم نیست بلافاصله از آنها استفاده کنید، اما یک سال از تاریخ خرید منقضی می شوند. نینتندو می گوید که به مرور زمان عناوین بیشتری را به فهرست اضافه می کند، بنابراین ممکن است در ماه های آینده عناوین انحصاری بیشتری در این فهرست قرار گیرند. برای خرید کوپن ها باید عضو Nintendo Switch Online باشید و هر حساب Nintendo به هشت کوپن فعال محدود می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر