شایعه: سرویس Ubisoft Plus در ماه آوریل بر روی Xbox منتشر خواهد شد


یک افشاگر قابل اعتماد Ubisoft ادعا کرده است که سرویس اشتراک Ubisoft Plus در اواسط آوریل بر روی کنسول های Xbox راه اندازی می شود.

در ژانویه سال سال ۲۰۲۲ بود که یوبی‌سافت اعلام کرد که یوبی‌سافت پلاس، سرویس اشتراک آن، در آینده برای کنسول‌های ایکس‌باکس عرضه می‌شود تا کاتالوگ آثار خود را به مشترکین بالقوه ایکس‌باکس عرضه کند. از آن زمان، تقریباً هیچ به روز رسانی در مورد این موضوع ندیده ایم. با این حال، این روند ممکن است به زودی تغییر کند.

کاربر توییتر @ScriptLeaksR6 که قبلاً اطلاعات معتبری از یوبی‌سافت از جمله تصاویر و اطلاعات مربوط به بازی Assassin’s Creed Mirage را قبل از معرفی آن فاش کرده بود، در توییتی ادعا کرد که Ubisoft Plus در اواسط آوریل (اواخر آوریل یا اوایل اردیبهشت) بر روی Xbox در دسترس خواهد بود. . گفتنی است لوگوی این سرویس در مرداد ماه سال گذشته بر روی سرورهای فروشگاه ایکس باکس پیدا شد. این بدان معناست که انتشار این سرویس برای کنسول های مایکروسافت مدتی است که در حال توسعه است.

اگر یوبی‌سافت پلاس واقعاً در چند هفته آینده به ایکس‌باکس می‌آید، می‌توانیم به زودی منتظر معرفی رسمی آن باشیم. هنوز مشخص نیست که آیا یوبی سافت پلاس به همراه Xbox Game Pass Ultimate و EA Play همراه خواهد بود یا خیر.

توجه داشته باشید که کاربر مذکور اطلاعات پیش خرید بازی Avatar: Frontiers of Pandora و همچنین تصاویری از گیم پلی این بازی را فاش کرده بود.

بخوانید  ری استیونسون بازیگر Ahsoka و Thor در 58 سالگی درگذشت